خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد:

معرفی بیش از 5هزار طرح کشاورزی به بانک‌های عامل

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۱۹

با توجه به زیرساخت ها و شرایط ویژه كشاورزی در كردستان، امكان اشتغالزایی در این بخش كاملا مساعد است/ از سهمیه تسهیلات 210میلیارد تومانی سال 90 توسعه بخش کشاورزی، تا کنون بالغ بر 119میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: از سوی متولیان بخش توسعه کشاورزی استان برای اعتبارات سال 90، بالغ بر پنج هزار و 200 طرح به بانکهای عامل معرفی شده است.

به گزارش ایلنا، ابراهیم حسن نژاد درجلسه شورای توسعه کشاورزی استان در سنندج،پرداخت تسهیلات ویژه توسعه بخش كشاورزی با بهره كم از سوی دولت را فرصتی ارزنده برای اشتغالزایی در استان اعلام كرد و گفت: با توجه به زیرساخت ها و شرایط ویژه كشاورزی در كردستان، امكان اشتغالزایی در این بخش كاملا مساعد است.

وی تصریح کرد: از سهمیه تسهیلات 210میلیارد تومانی سال  90 توسعه بخش کشاورزی، تا کنون بالغ بر 119میلیارد تومان پرداخت شده است.

حسن نژاد خاطرنشان کرد: این میزان  تسهیلات پرداختی به دو هزار و 600 طرح توسعه ای در بخش کشاورزی اختصاص یافته است.
وی سهم تسهیلات توسعه بخش کشاورزی استان کردستان در سال جاری را بیش از 81 میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: تا کنون تعدادی طرح به ارزش بیش از 101 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شده است.

در این نشست تخصصی مسایل و مشكلات متقاضیان تسهیلات توسعه بخش كشاورزی استان كردستان در بانك ها و سایر دستگاه ها مورد بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز