خبرگزاری کار ایران

قادری تاكید كرد:

نظارت بر روند اجرای طرح های عمرانی در کردستان باید افزایش یابد

asdasd

به منظور ارتقا سطح كمی و كیفی طرح های عمرانی در سطح استان كردستان نظارت فنی بر این طرح ها باید افزایش یابد.

ایلنا - سنندج: مدیر كل دفتر فنی استانداری كردستان گفت: به منظور ارتقا سطح كمی و كیفی طرح های عمرانی در سطح استان كردستان نظارت فنی بر این طرح ها باید افزایش یابد.

امیر قادری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: با توجه به افزایش اجرای طرح های عمرانی و تبدیل شدن استان به كارگاه عمرانی باید در راستای افزایش طول عمر این پرو‍ژه ها بازرسی و نظارت بیشتری از سوی كارشناسان  اعمال  شود.

وی افزود: استفاده از مواد اولیه و مصالح ساختمانی با كیفیت بالا یكی از عوامل مهم در استحكام سازه ها و افزایش طول عمر طرح های عمرانی از سوی پیمانكاران است و می بایست پیمانكاران ملزم به رعایت موازین و مقررات مربوطه شوند.

قادری تصریح کرد : در این راستا با برنامه ریزی های به عمل آمده كمیته كارشناسی نظارت بر طرح های عمرانی در دفتر فنی استانداری تقویت و دامنه اجرایی آن در بسیاری از زمینه های مرتبط با طرح های عمرانی گسترش می یابد.

مدیر كل دفتر فنی استانداری ابراز داشت:آزمایشگاه های فنی در زمینه های طرح های زیر بنایی و برخی دیگر از موارد از جمله راه و ساختمان نقش مهمی در رعایت استانداردهای رایج فنی و مهندسی بر عهده دارد.

وی یادآور شد: همه دستگاه های اجرایی متولی بخش پرو‍‍‍ژه های عمرانی و زیر بنایی موظف به همكاری برای اجرای دقیق و مطلوب طرح ها و رعایت نكات فنی هستند.

قادری خاطرنشان کرد: اكثر طرح های مهر ماندگار استان نیز برطبق زمان بندی در حال اجراست و در این رابطه نیز نظارت مناسبی به عمل آمده و به صورت مستمر ازسوی كمیته نظارتی این دفتر بازرسی های مورد نیاز به انجام می رسد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز