خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان:

درالقرآن کریم بین المللی در سنندج افتتاح می شود

asdasd

این کتابخانه در راستای دسترسی آسان قرآن پژوهان و مانوسین با قرآن و جویندگان معارف عمیق قرآنی به منابع علمی و تفاسیر معتبر قرآنی راه اندازی می شود.

ایلنا – سنندج: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: هم زمان با دهه کرامت دارالقرآن کریم بین المللی در شهرستان سنندج افتتاح می شود.

اسماعیل رستمی در گفتگو با ایلنا تصریح کرد: دارالقرآن بین المللی قرآن کریم از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان در جوار زیارتگاه هاجره خاتون (س) سنندج احداث و همزمان با دهه کرامت افتتاح می شود.

وی افزود: این دارالقرآن با هدف ترویج حفظ، قرائت، تحقق و تدبر در قرآن کریم در بین جوانان و لزوم توجه بیشتر به مسائل قرآنی راه اندازی می شود.

رستمی اظهار داشت: در حال حاضر این دارالقرآن به صورت موقتی افتتاح شده و عملیات اجرایی آن در جریان است و انتظار می رود با همکاری مسئولان در آینده نزدیک به بهره برداری کامل برسد.

وی  یادآور شد: انتظار می رود با برنامه ریزی منظم و منسجم و استفاده از مربیان برجسته استانی در این مرکز قرآنی بتوان در راستای ارتقاء سطح قاریان و ترغیب جوانان به قرآن و قرآن خوانی گام های موثری برداشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: در راستای ترویج و تفسیر مباحث قرآن کریم کتابخانه کتابخانه تخصصی علوم و معارف قرآنی با نام پیامبر اعظم (ص) احداث می شود.

رستمی خاطرنشان کرد: این کتابخانه در راستای دسترسی آسان قرآن پژوهان و مانوسین با قرآن و جویندگان معارف عمیق قرآنی به منابع علمی و تفاسیر معتبر قرآنی راه اندازی می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز