خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کردستان:

سرمایه‌گذاری لازمه ایجاد اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۸۶

رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال در کردستان نیازمند سرمایه‌گذاری است و این با جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی میسر می‌شود.

ایلنا- سنندج: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: برای ایجاد شغل در کردستان سرمایه‌گذاری لازم است که  مسئولان باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با مسئولان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سنندج اظهار داشت:لازمه ایجاد سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات و چالش‌های اشتغال در استان کردستان، مسئولیت‌پذیری مدیران براساس عشق و خدمت به مردم و جلب رضای خداوند است که باید به  یک فرهنگ تبدیل شود. 

وی تصریح کرد: رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال در کردستان نیازمند سرمایه‌گذاری است و این با جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی میسر می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی ظرفیت‌های ویژه استان در زمینه‌های طبیعی، کشاورزی و برخی حوزه‌های دیگر را برشمرد و افزود: در صورتی که از این استعدادها و ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود، جایی برای نگرانی در توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال باقی نمی‌ماند.

به گفته وی، استان کردستان در حوزه کشاورزی از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است که با ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری، علاوه بر افزایش تولیدات داخلی، بستر برای ارتقای سطح اقتصادی استان و ایجاد اشتغال فراهم می‌شود و این یکی از وظایف مسئولان است که باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه به نقش تعاونی‌ها در اقتصاد اشاره کرد و یادآور شد: تعاونی‌ها می‌توانند با جمع کردن سرمایه‌های اندک و بدون استفاده از سرمایه‌گذاری‌های کلان و تسهیلات فراوان، زمینه‌ساز ایجاد اشتغال باشند که باید اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این موضوع را پیگیری کند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت از تعاونی‌ها و تولیدکنندگان باید در دستور کار مدیران و مسئولان قرار گیرد تا بتوان با ایجاد اشتغال، رفاه و آسایش را برای مردم استان ایجاد کرد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز