خبرگزاری کار ایران

تا پایان آذرماه جاری؛

131 تعاونی در کردستان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۸۴

ایجاد 50 هزار و 208 فرصت شغلی تا پایان امسال در استان هدف‌گذاری شده که تاکنون 48 هزار مورد آن محقق شده است.

ایلنا- سنندج: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از تشکیل 131 تعاونی با عضویت دو هزار و 305 نفر و با سرمایه‌ای بالغ بر 5 میلیارد و 497 میلیون ریال تا پایان آذرماه سالجاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مصطفی باغبانیان در دیدار مسئولان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با نماینده ولی‌فقیه در استان از ایجاد 48 هزار فرصت شغلی در استان خبر داد وافزود: ایجاد 50 هزار و 208 فرصت شغلی تا پایان امسال در استان هدف‌گذاری شده که تاکنون 48 هزار مورد آن محقق شده است.

باغبانیان تصریح کرد: 8 هزار و 412 مورد بازرسی و صدور 15 پروانه کار از دیگر اقدامات این اداره‌کل در سال جاری در استان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: در 6 ماهه نخست امسال نیز بیش از 112 میلیارد و 239 میلیون ریال تسهیلات به یک‌ هزار و 640 طرح اشتغالزایی از سوی صندوق مهر امام رضا(ع) پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر و ارتقای مهارت نیروی کار شاغل مهم‌ترین هدف گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این استان است، گفت: براساس اعلام مسئولان این حوزه، در حال حاضر 18 مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای و 88 آموزشگاه آزاد در این استان در راستای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به اقشار مختلف مردم فعال هستند.

باغبانیان خاطرنشان کرد: مراکز جوار دانشگاهی، آموزش روستائی، آموزش در پادگان‌ها، زندان‌ها و ندامتگاه‌ها از جمله ظرفیت‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در استان است که از آنها بهره‌برداری مطلوب می‌شود.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز