خبرگزاری کار ایران

معاون امور استان های وزارت تعاون:

افزایش بهره وری با تعامل و تفاهم میسر است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۳

تعامل شایسته و همكاری و همیاری دستگاههای تابعه كردستان در راستای دستیابی به اهداف پیش بینی شده در منشور كاری ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

ایلنا- سنندج: معاون امور مجلس و استان های وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعی، در نهمین نشست شورای هماهنگی دستگاههای تابعه این وزارتخانه در كردستان، بر تعامل و همكاری اعضای این شورا تاكید و از آن به عنوان زمینه افزایش بهره وری و راندمان كاری در سازمان ها نام برد.

به گزارش ایلنا،سید محمدرضا موالی زاده با ابراز خرسندی از روند برگزاری نشست های شورای هماهنگی دستگاه های تابعه در كردستان، گفت: بر گزاری نشست های منظم و ماهانه این شورا و كاربردی ساختن نتایج این نشست ها؛ به هماهنگی و تعامل دوسویه و در نهایت افزایش بهره وری و راندمان كاری منجر می شود.

وی با اشاره به اینكه این وزارتخانه در نتیجه ادغام های اخیر به صورت یك وزارتخانه حقوقی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در آمده است تنوع و تعدد مأموریت ها و رسالت ها را در تشكیلات جدید وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعی مورد تاكید قرار داد و افزود: تعامل شایسته و همكاری و همیاری دستگاههای تابعه این وزارتخانه در كردستان در راستای دستیابی  به اهداف پیش بینی شده در منشور كاری  ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

موالی زاده همچنین با اشاره به بازرسی های دوره ای در استان ها اظهار داشت: این بازرسی هادر راستای تاکیدات مقام عالی وزارت مبنی بر حضور در استانها و انتقال تجارب موفق کاری به آنها و نیز رفع مشکلات و نارسایی های احتمالی صورت می گیرد.

وی بابیان اینكه بازرسی به معنای تخلف و مچ گیری نیست خاطر نشان ساخت: به صورت دوره ای و موردی این بازرسی ها جهت ارزیابی و بررسی عملکرد ها با هدف شناسایی نقاط قوت و تقویت نقاط ضعیف به منظور رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع انجام انجام می پذیرد.

معاون امور مجلس و استان های وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره شهداء را گرامی داشت و یادآورشد: امروز همه ما مدیون خون شهداء و ایثارگری های ایثارگران میهن اسلامی مان هستیم.

معاون حفاظت پرسنلی وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعی نیز بر اعتماد سازی بر اساس عملكردها تاكید كرد و گفت: نتیجه اقدامات و فعالیت ها بایستی به سمت دلبستگی به نظام و بهبود دیدگاه ها و نگرش ها در این زمینه منجر شود.

مجیدی، امانتداری و صداقت را دو ویژگی اساس بر شمرد كه كارشناسان و تیم های ارزیاب در بازرسی ها و بررسی مشكلات بایستی به آن آراستگی داشته باشند.

تنوع و تعدد ماموریت ها در تشكیلات جدید،وظایف را مضاعف تر كرده است

مدیركل تعاون،كار و رفاه اجتماعی كردستان نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور معاون امور مجلس و استانهای وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعی و هیئت همراه به كردستان، اظهار داشت: این بازدیدها علاوه بر توجه مضاعف به پیشرفت و بهره وری بیشتر در این استان، زمینه ای برای انگیزه و تعهد بیشتر كاركنان در انجام وظایف خواهد شد.

رامین اسدی در ابتدا افق چشم انداز وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعی را در ماهیت اسلامی، در نگرش مردمی، در ساختار علمی، در رفتار مشاركت جو، در عملكرد پاسخگو و در نتیجه بهره ور ارزیابی كرد و اظهار امیدواری نمود: بتوان با همدلی و همكاری اعضای شورا، این مهم را در استان كردستان تحقق بخشید.

وی همچنین گزارشی از تشكیلات اداراتی سازمانهای تابعه این وزارتخانه در استان از جمله تعداد ادارات و مراكز تابعه سازمانها،تعداد و وضعیت استخدامی پرسنل و همچنین خدمات ارائه شده شامل تسهیلات پرداختی بانكی و پوشش های بیمه ای را ارائه كرد.

اسدی با اشاره به آمار بیمه شدگان، افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و بهزیستی و همچنین تعداد واحدهای فعال صنعتی،خدماتی و كشاورزی در استان كردستان گفت: زمینه های رشد و ترقی در این استان با توجه به پتانسیلهای كشاورزی و جوانان مستعد و فارغ التحصیل دانشگاهی مهیاست.

در این جلسه مدیران ادارات تابعه وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعی در استان كردستان مسائل و مشكلات حوزه كاری خود را مطرح و خواستار همكاری و مساعدت در این زمینه شدند.

تیم ارزیاب وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعی به سرپرستی معاون امور مجلس و استان های این وزارتخانه به مدت دو روز از  12 اداره كل و سازمان زیر مجموعه در كردستان بازدید و ارزیابی به عمل خواهند آورد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز