خبرگزاری کار ایران

استاندارکردستان:

اصناف بر تنظیم قیمت‌ها نظارت داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۱۲

ایجاد تعامل و همکاری بین بازاریان، شهرداری ها و مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی می‌تواند بسیاری از مسایل و مشکلات در بخش بازار و امور صنفی را مرتفع کند.

ایلنا: استاندار کردستان، نظارت اتحادیه‌ها و مجامع امور صنفی را برای تنظیم قیمت‌ها ضروری برشمرد و بر لزوم برخورد با هرگونه نابسامانی و سوء استفاده افراد فرصت طلب تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، علیرضا شهبازی در دیدار با روسای مجامع امور صنفی شهرستان سنندج اظهار داشت: حضور کسبه و بازاریان در عرصه اقتصادی و تولیدی استان می‌تواند روند توسعه پایدار استان را تسریع بخشد.
وی افزود: ایجاد تعامل و همکاری بین بازاریان، شهرداری‌ها و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌تواند بسیاری از مسایل و مشکلات در بخش بازار و امور صنفی را مرتفع کند.
شهبازی تصریح کرد: برقراری امنیت پایدار و مناسب و همراهی مردم در استان فرصتی مغتنم برای سرمایه گذاری و فعالیت‌های اقتصادی فراهم کرده و باید با مشارکت بازاریان از این شرایط ‌‌نهایت استفاده را به عمل آوریم.
وی با اشاره به آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، انتخاب شهردارهای توانا و کارآمد را اولویت برنامه‌ها دانست.
استاندار کردستان در پایان سخنانش گفت: تخصیص اعتبارات جهشی عمرانی به شهرداری‌ها موجب تغییر وضعیت سیمای شهری و توسعه عمرانی شهری در کردستان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز