خبرگزاری کار ایران

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی کردستان:

تعاونی‌ها نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۸۹

برای ایجاد اشتغال، تولید بیشتر و كمك به چرخه اقتصادی كشور لازم است تعاونی‌ها هدفمند، پویا و فعال باشند.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اظهار داشت: تعاونی‌ها به عنوان یکی از بخش‌های مهم اقتصادی نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، مصطفی باغبانیان در آیین مراسم افتتاحیه تعاونی ۳۹۰۲ فرهیختگان مرز دانش و تعاونی ۳۹۵۴ هیوای ژیان در شهرستان سنندج، گفت: شرکت تعاونی فرهیختگان دانش برای ۱۵ نفر به صورت تمام وقت و پاره وقت اشتغال زایی ایجاد کرده است.
وی در مورد تعاونی ۳۹۵۴ هیوای ژیان نیز بیان داشت: این تعاونی با اشتغال زایی برای ۴ نفر و سرمایه گذاری شخصی ۲ میلیارد ریال ایجاد شده است.
باغبانیان تصریح کرد: تعاونی هیوای ژیان در بخش‌های فیلم سازی، دوبلاژ، صداگذاری و میکس و مونتاژ فعالیت دارد.
وی یادآور شد: هدف از ایجاد تعاونی ۳۹۰۲ فرهیختگان مرز دانش آماده سازی دانشجویان و علاقمندان به فراگیری کاربردی دوره‌های مورد نیاز بازار کار با ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای و بین‌المللی است.
باغبانیان گفت: رشته‌های امور مالی و بازرگانی، بهداشت و ایمنی، خدمات آموزشی، فناوری اطلاعات، مدیریت صنایع، هنرهای تزئینی و مدیریت خانواده در این آموزشگاه برگزار می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خاطرنشان کرد: همچنین این آموزشگاه اولین همایش کودک رایانه کشور در استان کردستان را برگزار نموده است.
وی در پایان سخنانش افزود: در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی تلاش برای ایجاد و تقویت تعاونی‌ها وظیفه‌ای همگانی بوده که برای ایجاد اشتغال، تولید بیشتر و کمک به چرخه اقتصادی کشور لازم است تعاونی‌ها هدفمند، پویا و فعال باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز