خبرگزاری کار ایران

به همت اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی آنلاین ویژه کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۶۱

کتاب‌خوانان می‌توانند به آدرس اینترنتی www.booki.ir جهت شرکت در این مسابقات مراجعه کنند./ برگزاری این مسابقات به صورت ماهیانه است.

ایلنا: به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان از این پس مسابقات کتاب‌خوانی آنلاین ویژه استان کردستان در شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای کشور انجام می‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از سنندج اظهار داشت: علاقمندان و کتاب‌خوانان می‌توانند جهت شرکت در این مسابقات به آدرس اینترنتی www. booki. ir مراجعه کنند.
اسماعیل احمدی تصریح کرد: مراجعان به این شبکه کتاب‌خوانی با ثبت نام و تعیین نام استان متبوع خود می‌توانند سؤالات مسابقه را دریافت و به صورت آنلاین در این مسابقات حضور پیدا کنند.
وی افزود: بر این اساس نخستین مسابقه کتاب‌خوانی ویژه استان کردستان از ۵ شهریور ماه سال جاری آغاز شده و افراد می‌توانند تا ۵ مهر در این مسابقه شرکت کنند.
احمدی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته برگزاری این مسابقات به صورت ماهیانه است و هر نوبت کتابی به مخاطبان معرفی می‌شود که سئوالات مسابقه از کتاب مورد نظر طرح می‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان اظهار داشت: در نخستین مسابقه کتاب‌خوانی که هم اکنون در حال انجام است کتابی با عنوان «من پسر صدام بودم» به نویسندگی لطیف یحیی معرفی شده است.
وی بیان کرد: در پایان هر مسابقه‌ای و در سریع‌ترین زمان ممکن نفرات بر‌تر مسابقه معرفی می‌شوند و جوایزی به رسم یادبود به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز