خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اگر روحانی شخصآ در بستن کابینه تصمیم بگیرد، دولتی قوی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۱۷

آقای روحانی فردی بسیار با هوش و دارای توانایی بسیار بالایی است که می‌تواند از این توانایی خود به نحو کشور استفاده کند.

ایلنا: عباسعلی منصوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی معتقد است اگر دکتر روحانی شخصآ در بستن کابینه تصمیم بگیرد و تحت فشار نباشد، دولتی بسیار قوی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان عباسعلی منصوری آرانی در جمع خبرنگاران به ارتباط دیرینه خود با دکتر حسن روحانی در ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: زمانی که دکتر روحانی در پدافند هوایی ارتش بودند آشنایی من با ایشان از‌‌ همان زمان جنگ شروع شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل رئیس جمهور منتخب را شخصیتی توانمند و قوی در بعد مدیریتی کشور دانست و گفت: ایشان فردی بسیار با هوش و دارای توانایی بسیار بالایی است که می‌تواند از این توانایی خود به نحو کشور استفاده کند. همانطور در مقاطعی که چون شورای امنیت ملی و غیره هم پست‌های مختلفی در کشور داشت سربلند از مسئولیت‌هایش خارج شده است.

منصوری با بیان اینکه نخواهیم گذاشت در مجلس دولت دکتر حسن روحانی آسیب ببیند چون اگر دولت ایشان آسیب ببیند مملکت آسیب می‌بیند، گفت: البته اگر دولت دیگری نیز به جای ایشان می‌آمد باز هم به آن کمک می‌کردیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی دکتر روحانی را فرد شایسته‌ای برای اداره امور کشور در این دور از انتخابات دانست و گفت: اگر روحانی شخصآ در بستن کابینه تصمیم بگیرد و تحت فشار نباشد یقین دارم دولتی بسیار قوی خواهد داشت.

وی در پاسخ به سوالی نسبت به نقش رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و دیگر نمایندگان مجلس جهت کمک برای بستن کابینه دکتر روحانی گفت: نمی‌توانیم انکار کنیم که یک نماینده مجلس نمی‌تواند در انتخاب وزرا تاثیر گذار نباشد، لذا تاثیرات خودم را به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در انتخاب افرادی که فکر می‌کنم به صلاح کشور است برای کابینه دکتر روحانی به‌کار خواهم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز