خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

دکتر روحانی می‌تواند امیدهایی را در جامعه زنده کند

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۳۰

شخص دکتر روحانی با توجه به ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی که دارد، در این مقطع از زمان در صورت به‌کارگیری نیروهای فراجناحی در دولت، می‌تواند امیدهایی را در جامعه زنده کند.

ایلنا: نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: شخص دکتر روحانی با توجه به ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی که دارند در این مقطع از زمان درصورت بکارگیری نیروهای فراجناحی در دولت خود می‌تواند امیدهایی را در جامعه زنده کند.

«عباسعلی منصوری آرانی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان خلق حماسه سیاسی مردم کشورمان را در ۲۴ خرداد ماه سال جاری موجب حیرت جهانیان دانست و گفت: حضور با شکوه مردم در پای صندوق‌های رای اثرات بسیار زیادی در سطح بین الملل و کشورهای همسایه برجای گذاشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به رشد فزاینده تنگناهای اقتصادی که طی چند سال گذشته به ملت ایران وارد شده اشاره کرد و گفت: مجلس، دولت و قوه قضاییه باید کمک کنند تا حماسه اقتصادی هم در کنار حماسه سیاسی رقم بخورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه دکتر روحانی که خود شخصیتی ارزشمند و با پتانسیل بالایی است اگر براساس وعده‌ای که درشعار تبلیغاتی‌اش داده عمل کند خواهد توانست امیدهایی را در جامعه زنده کند.

منصوری افزود: چون دولت دکتر روحانی وابسته به جناح خاصی نیست و کشورمان نیز همیشه از جناح‌های چب و راست تند رو آسیب دیده است، ممکن است در یک سال آینده برای مردم امیدهایی را زنده کند و یک سری بیم‌هایی را نیز در کنار این امید‌ها به‌وجود آورد.

او گفت: با توجه به اینکه ایشان همیشه اعلام کرده‌اند که از افراط و تفریط دوری می‌کند، از افراد، جناح‌ها و ظرفیت‌های مختلف در دولت استفاده می‌کند و در سیاست بین الملل نیز نیروهای خوبی را در نظر دارد. به این ترتیب خواهد توانست به فضای باز سیاسی خارجی کشورمان کمک کند.

نماینده مردم کاشان با بیان اینکه بعید به نظر می‌رسد دولت یازدهم در ابتدای کار و کوتاه مدت به خاطر جوسازی‌هایی که ممکن است گروه‌های تندرو علیه ایشان اعمال کنند و موجب تشویش اذهان عمومی شوند بتواند کارهای اساسی و بنیادی بکند، گفت: کار کردن، کنترل و هماهنگ کردن دولت با جناح‌های مختلف بسیار سخت است.

وی عدم وجود یک سری تفکرات مساوی در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از دیگر مشکلات یک سال دولت آینده دکتر روحانی عنوان نمود و گفت: به دلیل اینکه مجلس دارای تفکرات مساوی نیست رای گرفتن دولت روحانی از مجلس نیز می‌تواند مشکلات خودش را داشته باشد.

وی به ظرفیت‌های اقتصادی بسیار زیاد کشورمان و شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و زنده شدن امید درشهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به دلیل رقم خوردن حماسه سیاسی در این شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم همانطور که خلق حماسه سیاسی در این منطقه رقم خورد، حماسه اقتصادی نیز در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیز همانند سایر نقاط کشور رقم بخورد. امیداریم شاهد باشیم کسانی که در شورای اسلامی شهر انتخاب شدند بتوانند گام‌های بلندی را برای پیشرفت این شهرستان‌ها، شهر‌ها و روستاهای تابعه بردارند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون کارگری مجلس افزایش اشتغال و تولید را از مهم‌ترین اهداف حماسه اقتصادی دانست و گفت: هرچند مشکل بیکاری در افراد زیر دیپلم در کاشان و آران و بیدگل نداریم، ولی متاسفانه آمار بیکاری در سطح مقطع کار‌شناسی به بالا در این شهرستان‌های بسیار بالا است به طوری که خانواده‌ها را به‌شدت نگران کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز