خبرگزاری کار ایران

یک دانشجو به مرحله ملی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور راه یافت

کد خبر : ۷۱۵۸۳

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور نوش‌آباد، از راه یابی یکی از دانشجویان این واحد دانشگاهی به مرحله ملی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور خبر داد.

ایلنا: مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور نوش‌آباد، از راه‌یابی یکی از دانشجویان این واحد دانشگاهی به مرحله ملی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور خبر داد.

به  گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل،قاسم عبداللهی گفت: زهرا جواهریان توانست در مرحله کشوری هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت، با کسب عنوان سوم، به مرحله ملی این مسابقات راه پیدا کند.

 این دانشجو پس از موفقیت در مرحله کشوری رشته حفظ ده جزء قرآن کریم، در گروه دانشجویان دانشگاه های پیام نور به مرحله ملی مسابقات، با حضوربرگزیدگان دانشگاه های کشور شرکت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: مرحله کشوری هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور کشور، به میزبانی استان خوزستان در شهر اهواز برگزار شد.

 هدف از برگزاری این مسابقات، ترویج فرهنگ قرآن پژوهی و تفکر و تدبر در ایات نورانی کلام الهی به عنوان الگوی آگاهانه زیستن نسل جوان و دانشگاهی کشور است.

عبدالهی گفت: این مسابقات در بخش‌های شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری برگزار شد که در بخش شفاهی، مسابقات تحقیق، ترتیل، حفظ 5 جزء پیوسته قرآن،حفظ 10 جزء پیوسته قرآن،حفظ 20 جزء قرآن وحفظ کل قرآن در چهار مرحله مرکز، مرکز استانی، کشوری برگزار می‌شود.

 نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل  در 3 کیلومتری این شهرستان و 6 کیلومتری دارالمومنین کاشان قراردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز