خبرگزاری کار ایران

مدیر دبیرستان نمونه دولتی امام محمد باقر (ع) کاشان خبر داد:

یک دانش آموز کاشانی، بیش از هشت میلیون ریال کتاب به مدرسه خود اهدا کرد

کد خبر : ۷۱۵۷۳

یک دانش آموز یک صد و 41 جلد کتاب به ارزش هشت میلیون و 460 ریال به این واحد آموزشی اهدا کرد.

ایلنا: مدیر دبیرستان نمونه دولتی امام محمد باقر(ع) کاشان گفت: یک دانش آموز یک صد و 41 جلد کتاب به ارزش هشت میلیون و 460 ریال به این واحد آموزشی اهدا کرد.

غلامرضا بخشی موحد در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر  افزود: سنت اهدای کتاب یک رسم دیرین در جامعه ایران و مورد سفارش شریعت مقدس است که با گذشته زمان فراموش شده و باید مردم و مسؤلان در مناسبت‌های مختلف، ‌این رسم را احیا کنند.

وی اظهار داشت:کتاب و نشر مکتوب، یک نیاز اساسی در جامعه است و اگر شهروندان بدانند، مطالعه تا چه اندازه می‌تواند در سبک زندگی‌شان مفید باشد، به صورت جدی به آن توجه خواهند کرد.

به گفته وی، با وجود فناوری‌های نوین مثل اینترنت و نشر الکترونیک و تلفن همراه، کتاب و نشر مکتوب مورد بی‌مهری، به ویژه توسط نسل جوان قرار گرفته است.

بخشی موحد افزود: کتاب بخش اصلی، زندگی شهروندان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان است و اقداماتی، مثل اهدای کتاب نشانه شعور و فرهنگ بالای فرزندان این ملک و مملکت است.

وی تاکید کرد: دبیرستان نمونه دولتی امام محمد باقر کاشان، در اولین سال فعالیت خود، با کمک دانش آموزان و خانواده‌های‌شان به کتابخانه ای بیش از دو هزار جلد کتاب مجهز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز