خبرگزاری کار ایران

انگیزه برگزاری اولین کنفرانس تولید برق همزمان با برودت در دانشگاه کاشان؛

ساخت همزمان دستگاه برق حرارت و برودت در دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۹۸

دبیر اجرایی کنفرانس تولید برق همزمان با برودت سیستم‌های هیبریدی دانشگاه کاشان از پذیرش نهایی 57 مقاله به این کنفرانس که 23 تا به صورت پوستری و 34 تا به صورت شفاهی بود خبرداد.

ایلنا: دبیر اجرایی کنفرانس تولید برق همزمان با برودت سیستم‌های هیبریدی دانشگاه کاشان از پذیرش نهایی ۵۷ مقاله به این کنفرانس که ۲۳ تا به صورت پوستری و ۳۴ تا به صورت شفایی بود خبرداد.

«مهدی محمدی مهر» در حاشیه برگزاری اولین کنفرانس ملی تولید برق همزمان با برودت و سیستم‌های هیبریدی در دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب گفت: دلیل اینکه برای اولین بار این کنفرانس در سطح کشور دردانشگاه کاشان برگزار شد به خاطراین بود که درسال سال ۱۳۹۰ طرح کلان ملی سیسی اچ بی‌تولید همزمان برق حرارت و برودت در دانشگاه کاشان ساخته و به مرحله بهره برداری رسید و باعث انگیزه شد تا این کنفرانس در دانشگاه کاشان و برای اولین بار درسطح کشور برگزار شود.

وی کل مقالات به این کنفرانس را حدودا ۱۰۰ مقاله عنوان کرد و گفت: ازاین تعداد مقاله ۲۳ تا به صورت پوستری ۳۴ تا به صورت شفاهی و ۴ تا نیز انصراف دادند که درمجموع ۵۷ تا مقاله مورد پذیرش نهایی قرار گرفت.

دبیر اجرایی کنفرانس تولید برق همزمان با برودت سیستم‌های هیبریدی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه شرکت کنندگان دراین کنفرانس از کشورهای اتریش، ایتالیا و دانشگاههای مختلف سراسر کشور شرکت کردند گفت: سخنرانان کلیدی این کنفرانس مهندس می‌رسلیم، حنیک هاف از اتریش که ایتالیایی هستند و دکتر اصفهانیان استاد و پرفسور هیئت علمی دانشگاه مهندسی مکانیک دانشگاه تهران بودند.

وی همچنین از برگزاری دوکارگاه در مدت دو روز کنفرانس با حضور مدیران شرکت‌های خودروسازی آلمان و اتریش و اساتید دانشگاههای سراسر کشور خبرداد و گفت: هدف اصلی برگزاری این کنفرانس ارتباط بین صنعت و دانشگاه بود تا بحث های علمی دراین کنفرانس بتوانند جنبه عملی پیدا کنند که نمونه آن سی اچ پی است که دانشگاه کاشان ساخته است.

اولین اجرایی کنفرانس تولید برق همزمان با برودت سیستم‌های هیبریدی دانشگاه کاشان با حضور کار‌شناسان، مدیران قسمت موتورهای بنزینی، بخش توسعه و کسب و کار شرکت‌ای بی‌ال آلمان، اتریش و اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ششم و هفتم شهریورماه سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز