خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در گفتگو با ایلنا:

دولت جدید برنامه مدونی را در حوزه سیاست خارجه پیگیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۶۰

دولت جدید برنامه مدون و استراتژی مشخصی در حوزه سیاست خارجه را درحال پیگیری دارد که رفت و آمد و پیگیری‌های مختلف دیپلماتیک در حوزه سیاست خارجه به ایران نشان می‌دهد که دولت پیگیری‌های خوبی را براساس نظریات مقام معظم رهبری در این بخش دنبال می‌کند.

ایلنا: فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: دولت جدید برنامه مدون استراتژی مشخصی در حوزه سیاست خارجه را در حال پیگیری دارد که رفت و آمد و پیگیری‌های مختلف دیپلماتیک در حوزه سیاست خارجه به ایران نشان می‌دهد که دولت پیگیری‌های خوبی را براساس نظریات مقام معظم رهبری دنبال می‌کند.

«روح الله سلگی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل اعتدال گرایی دولت جدید را یکی از خواسته‌های به حق مردم کشورمان دانست و گفت: بعضی از متفکرین حوزه علوم سیاسی سیاست‌های اعتدالی دولت را استراتژی و شعار تلقی می‌کنند و عده‌ای هم این شعار را به عنوان یک ایدئولوژی دولت اعتدال‌گرا را می‌بینند.

وی شعار اعتدال گرایی را بر اساس آموزه‌های دینی و شیعی دانست و تاکید نمود: وظیفه همه مسئولین است که شعار اعتدال که برخواسته از یک استراتژی توسط دولت محترم دکتر حسن روحانی و آموزه‌های دینی و شیعی است، دنبال شود.

سلگی با بیان اینکه دولت‌های گذشته در طول انقلاب براساس نیازهای روز و نقد مردم کار کرده‌اند گفت: در مقطع کنونی نیز عدالت باید به عنوان یک خواسته و دغدغه مردم در این دولت دنبال شود.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه دولت جدید در سیاست خارجی از چابکی و ورزیدگی خاصی برخوردار است گفت: دولت جدید برنامه مدون و استراتژی مشخصی در حوزه سیاست خارجه را در حال پیگیری دارد که رفت و آمد و پیگیری‌های مختلف دیپلماتیک در حوزه سیاست خارجه به ایران نشان می‌دهد که دولت پیگیری‌های خوبی را براساس نظریات مقام معظم رهبری در این بخش دنبال می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز