خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس گل‌محمدی را لاغر کرد!

کد خبر : ۵۳۵۲۲

نمی‌دانم چرا برخی داوری‌های دیدارهای اخیر پرسپولیس حساسیت زا شد، اما در بازی با آلومینیوم هیچ حرفی به داور نزدم که توهین آمیز باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:« از روزی که سرمربی سرخپوشان شده‌ام 6 کیلو وزن کم کرده‌ام!»

به گزارش ایلنا، خبرنگار«جهان» با یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت‌وگویی انجام داده است که متن صحبت‌های گل‌محمدی را در زیر می‌خوانید:

*زمانی که بازی می‌کردم وزنم 80 کیلو بود و وقتی در صبای قم مربی شدم وزنم به 82 کیلو رسیده بود، اما در پرسپولیس 6 کیلو وزن کم کردم و الان 76 کیلو هستم.

* فکر نمی‌کردم فشار کار و استرس مربیگری در پرسپولیس اینقدر بالا باشد.

*از روزی که این کار را شروع کرده‌ام حتی یک لقمه غذا راحت از گلویم پایین نرفته است و دائم می‌گویم بازی بعد چه خواهد شد.

*نمی‌دانم چرا برخی داوری‌های دیدارهای اخیر پرسپولیس حساسیت زا شد، اما در بازی با آلومینیوم هیچ حرفی به داور نزدم که توهین آمیز باشد.

* من درباره داورهای ایران نظر خودم را دارم و می‌گویم آنها شریف هستند و شرافت خود را با چیزی عوض نمی‌کنند.

*قرار دادم با پرسپولیس یک سال و نیمه است، اما درباره آینده باید بعد از جام حذفی صحبت کنیم.

*اگر در پرسپولیس بمانم می‌خواهم جوانگرایی کنم و تیم جدیدی بسازم، اما نمی‌خواهم فعلا درباره جزئیات برنامه‌ام حرفی بزنم و ذهن بازیکنانم را خراب کنم.

*در مدت زمانی که کنار مانوئل خوزه بودم یک چیز را خیلی خوب از او یاد گرفتم. او تحت هیچ شرایطی حرفش را عوض نمی‌کرد و پای چیزی که می‌گفت می‌ایستاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز