خبرگزاری کار ایران

فروش خانه 350 متری فقط 5 هزار تومان!

کد خبر : ۴۱۲۰۹

یک زن فرانسوی منزل خود را به مساحت 350 متر مربع در شهر آربروسل در منطقه خوش آب و هوای رون-آلپ روی سایت eBay به مبلغ یک یورو در معرض فروش قرار داده است.

یک منزل به مساحت 350 متر مربع به مبلغ ناچیز یک یورو به فروش گذاشته شده است. باید خاطرنشان کرد که مالک خانه عقلش را از دست نداده است.

به گزارش ایلنا،جام جم آنلاین به نقل از جپیک نوشت: یک زن فرانسوی منزل خود را به مساحت 350 متر مربع در شهر آربروسل در منطقه خوش آب و هوای رون-آلپ روی سایت eBay به مبلغ یک یورو در معرض فروش قرار داده است. با این حال، مالک به خریداران احتمالی هشدار داده که در خانه فروشی وقایع عجیبی رخ می‌دهند. این خانه بزرگ که نیاز به بازسازی دارد براساس مشخصاتی که مالک در سایت eBay توضیح داده با خانه‌های دیگر متفاوت است.

مالک می‌گوید: در سال های دهه 1950 میلادی این خانه صحنه قتل فجیع یک زوج بوده است. دلیل قتل وجود گنجی پنهان در خانه بود. عاملان قتل، کارگرانی بودند که برای کارهای ساختمانی در خانه کار می‌کردند. اما این مساله هرگز ثابت نشده زیرا تمام آنها بدون به جا گذاشتن اثری از خود ناپدید شده‌اند. به گفته مالک، این ماجرا با پدیده‌های عجیبی که وی در این خانه شاهد آنها بوده بی‌ارتباط نیست.

وی تصریح می‌کند: این خانه همواره صحنه حوادثی غیرعادی مانند زدن ضرباتی به پنجره‌ها، شنیده شدن صدای گفت و گو، نفس کشیدن‌ها، سرو صداهای نامشخص و جا‌به‌جا شدن اشیای داخل منزل بوده است.

زن مالک خانه تاکید می‌کند: این آگهی یک شوخی نیست. خواهش می‌کنم اگر تصور می‌کنید که آگهی من یک شوخی است لطفا از تماس گرفتن خودداری کنید. این خانه فقط به افرادی فروخته می‌شود که معتقد به ماورای این جهان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز