خبرگزاری کار ایران

امداد امروز در خیابان کاج سعادت‌آباد اتفاق افتاد

صاحب بنز قمه کشید و صاحب بی‌ام‌و از روی مهاجم رد شد

کد خبر : ۳۲۱۷۵

فرد مهاجم نیز به علت شدت تصادف در بیمارستان فوت می کند.

در نخستین دقایق بامداد امروز راننده و سرنشینان دو خودروی مدل بالا "بنز" و "بی ام و"به خاطر تصادف جزنی خودروهایشان باهمدیگر درگیر شده و راننده "بنز" با قمه راننده "بی ام و" را مضروب و راننده "بی ام و" نیز پس از سوار شدن بر خودروی خود فرد مهاجم زیر گرفته و فرار می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از نامه، ساعت 01:40 بامداد امروز شنبه نهم دیماه در پی تماس تعدادی از شهروندان ساکن در محدوده میدان کاج با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری و نزاع رانندگان دو خودروی «بنز» و «بی ام و» در بلوار سعادت آباد تهران، مامورین بلافاصله در محل حاضر شدند.

در بررسی های ماموران، شاهدین عینی اظهار داشتند: رانندگان دو خودرو حین عبور از بلوار سعادت آباد به علت وقوع یک تصادف جزئی با هم درگیر شدند که در این میان راننده خودروی بنز با قمه به سمت راننده بی ام و حمله ور شده و وی را مجروح می کند. راننده "بی ام و "هم به سوی خودروی خود دویده و پس از سوار شدن، راننده بنز را زیر گرفته و تا قبل از رسیدن ماموران با به جای گذاشتن خودرو از محل متواری می گردد که خوشبختانه با تلاش مامورین دقایقی پس از حادثه و چند خیابان آن طرف تر توسط گشت کلانتری 134 شهرک قدس دستگیر می شود.

فرد مهاجم نیز به علت شدت تصادف در بیمارستان فوت می کند. اخبار تکمیلی این حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز