خبرگزاری کار ایران

با تشکیل کمیته‌هایی وعده داده شد:

تصمیم تأمین اجتماعی برای تبادل نظر با شرکای اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۲۹۶

«در این کمیته‌ها بخشنامه‌های صادره از سوی سازمان تأمین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم بازنگری و اصلاح بخشنامه‌ها نیز در دستور کار واحدهای فنی سازمان قرار خواهد گرفت.»

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از تشکیل کمیته‌هایی برای تبادل نظر با شرکای اجتماعی این سازمان(کارگر، کارفرما و دولت) خبر داد.

به گزارش ایلنا، دکتر منصور اعتصامی در نشست تشکل‌ها و نهادهای کارفرمایی با معاونت فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی با اعلام این خبر گفت: در این کمیته‌ها بخشنامه‌های صادره از سوی سازمان تأمین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم بازنگری و اصلاح بخشنامه‌ها نیز در دستور کار واحدهای فنی سازمان قرار خواهد گرفت.

او افزود: نقد و بررسی قانون تأمین اجتماعی و اساسنامه این سازمان از دیگر مواردی است که در دستور کار کمیته‌ها قرار دارد و دیدگاه‌ها و نظرات شرکای اجتماعی در این رابطه اخذ می‌شود.

اعتصامی از تدوین سند عملیاتی سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: این سند به زودی ابلاغ می‌شود و بعد از ابلاغ نیز برای دریافت نظرات و دیدگاههای شرکای اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی جلسات کار‌شناسی برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در راستای گفتمان سازی در رابطه با اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کند، افزود: در این رابطه تا کنون دو جلسه برگزار کرده‌ایم و جلسه سوم نیز طی روزهای آینده برگزار می‌شود و ما برای گفتمان سازی در رابطه با اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنیم.

حمیدرضا اشراقی، مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان نیز در این نشست از برگزاری جلسات مختلف با کارفرمایان برای آگاهی از نقطه نظرات و دیدگاه‌های آنان خبر داد و گفت: در ارتباط با کارفرمایان جلسات مختلفی تشکیل شده است و بعد از برگزاری چند نشست کلی در حال حاضر جلساتی با معاونت‌های مختلف سازمان در رابطه با موضوعات تخصصی هر معاونت برگزار می‌شود.

اشراقی اظهار داشت: در این جلسات موضوعاتی از قبیل پرداخت دیون دولت به سازمان، برخورد کارکنان واحدهای اجرایی سازمان با ارباب رجوع، ایجاد تعهدات جدید برای سازمان از طریق مصوبات و قوانین مختلف، عدم ابلاغ به موقع برگه‌های بدهی و قوانین مختلف مرتبط با حوزه مختلف سازمان تأمین اجتماعی مطرح می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز