خبرگزاری کار ایران

توضیحات تأمین اجتماعی درباره چگونگی دسترسی به سایت سوابق بیمه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۶۲

چکیده: از آنجا که به خاطر مباحثامنیتی تغییراتی در تنظیمات سرور اینترنتی سازمان ایجاد شده است، ممکن است با پیغام خطا مواجه شوند شوند.

در پی انتشار خبری در خصوص خرابی پایگاه اینترنتی سوابق بیمه‌‌شدگان سازمان تامین اجتماعی، یکی از کارشناسان فنی این سازمان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، ساعتی پیش گروه کارگری ایلنا به نقل از کاربران خود خبری را با عنوان «پایگاه اینترنتی سوابق بیمه‌ای خراب است» منتشر کرد، که در آن به مشکلاتی که به تازگی برای کارگران بیمه‌شده‌ای که قصد دارند از طریق پایگاه اینترنتی این سازمان به سوابق بیمه‌ای خود دست‌یابند اشاره شده بود.

پس از انتشار این خبر، خانم حسینی، یکی از کارشناسان فنی سازمان تامین اجتماعی توضیح داد: بیمه شدگانی که قصد دارند تا از طریق پایگاه اینترنتی سازمان تامین اجتماعی به سوابق بیمه‌ای خود دست پیدا کنند برای اطمینان بیشتر حتما ابتدا به نشانی اینترنتی سازمان تامین اجتماعی(www. tamin. ir) مراجعه کنند و بعد با مراجعه به «جعبه خدمات آنلاین» که در میانه پایگاه اینترنتی سازمان تامین اجتماعی قرار دارد، بر روی گزینه سوابق بیمه‌ای کلیک کنند.

این کارشناس انفورماتیک و رایانه سازمان تامین اجتماعی در ادامه توضیحات خود، یادآور شد: از آنجا که به خاطر مباحثامنیتی تغییراتی در تنظیمات سرور اینترنتی سازمان ایجاد شده است، ممکن است با پیغام خطا مواجه شوند شوند.

وی بابیان اینکه این گروه از بیمه شدگان ممکن است هنگام بازگشایی و بارگزاری صفحات مربوط به سوابق بیمه‌ای با پیغام‌های خطا مواجه شوند، افزود: این پیغام خطا بسته به نوع مرور گر مورد استفاده، متفاوت است.

حسینی گفت: چگونگی حل این مشکلات احتمالی در پرونده‌ای که بصورت Pdf و با عنوان «دریافت فایل راهنمای تنظیمات امنیتی» در صفحه سوابق بیمه‌ای موجود است و بیمه شدگان می توانند پس از دریافت آن، طبق دستور العمل داده شده به مشکل پیش آمده خاتمه داده و سوابق بیمه ای خود را مشاهده کنند.

لازم به توضیح است که خبرنگار ایلنا به منظور ارزیابی صحت این موضوع، طبق توضیحات داده شده عمل کردو هرچند به دلیل کند بودن سرعت اینترنت چند بار با پیغام خطا مواجه شد، اما پس از چند نوبت تلاش، در نهایت موفق به مشاهده صفحه پایگاه مربوطه شد.

[فایل Pdf راهنما در انتهای این خبر، با عنوان فایل پیوست قابل دریافت است.]

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز