خبرگزاری کار ایران

به منظور کالبد شکافی و آسیب‌شناسی این گزارش؛

کارگروه رسیدگی به گزارش مجلس در تأمین اجتماعی تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۱۵

چکیده: در جلسه اخیر هیأت مدیره جدید سازمان تأمین اجتماعی به منظور ارتقای کارآمدی و با عنایت به ضرورت کالبد شکافی و آسیب‌شناسی موارد مطروحه در گزارش تحقیق و تفحص مجلس؛ مقرر شد کارگروهی با مسئولیت علی ظفرزاده، عضو هیأت‌مدیره تأمین‌اجتماعی، با حضور تمامی واحدهای ذی‌مدخل و افراد صاحبنظر تشکیل شود.

هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی در واکنش به گزارش مجلس از وقوع تخلفات میلیاردی در این سازمان بیمه‌گر، کارگروه‌هایی را به منظور «کالبد شکافی و آسیب‌شناسی» گزارش تحقیق و تفحص مجلس تعیین کرد.

به گزارش ایلنا، در جلسه اخیر هیأت مدیره جدید سازمان تأمین اجتماعی به منظور ارتقای کارآمدی و با عنایت به ضرورت کالبد شکافی و آسیب‌شناسی موارد مطروحه در گزارش تحقیق و تفحص مجلس؛ مقرر شد کارگروهی با مسئولیت علی ظفرزاده، عضو هیأت‌مدیره تأمین‌اجتماعی، با حضور تمامی واحدهای ذی‌مدخل و افراد صاحبنظر تشکیل شود.

بر اساس تصمیم هیأت مدیره، این کارگروه بایستی ضمن شناخت و بررسی مفاد و مندرجات گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تأمین‌اجتماعی و تجزیه و تحلیل علل وقوع و بروز آن، نسبت به ارائه برنامه اصلاحی و راهکارهای پیشگیرانه حداکثر تا پایان دی‌ماه ۹۲ به هیأت‌مدیره اقدام کند.

همچنین، بررسی علمی برنامه و بودجه و تفویض برخی از اختیارات اجرایی به مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از مصوبات مهم جلسه اخیر هیأت مدیره این سازمان است.

در جلسه هیأت مدیره سازمان، پس از بحثو بررسی نظرات کار‌شناسی و در راستای تسریع و تسهیل فرآیند‌ها؛ انجام امور جابه‌جایی، تبدیل و تغییر عناوین، تعدیل و تخصیص ردیف‌های تشکیلاتی در سطح ادارات بیمه‌ای و درمانی استانی و همچنین ارتقاء و تنزل درجه و تیپ ادارات کل، مدیریت درمان استان‌ها و شعب و مراکز درمانی تابعه به مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی تفویض شد.

تشکیل کارگروهی برای بررسی همه جانبه و علمی برنامه و بودجه سازمان تأمین‌اجتماعی از دیگر مصوبات هیأت‌مدیره این سازمان است. براساس این مصوبه کارگروه مذکور با مسئولیت محسن سرخو، عضو هیأت‌مدیره، برای گزارش تفریغ برنامه و بودجه و تهیه و تنظیم برنامه و بودجه سال ۹۳ تشکیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز