خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

رعایت اخلاق اسلامی شرط اول و ضرورت مواجهه با جامعه معزز ایثارگری است

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۸۱۸

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: رعایت اخلاق اسلامی شرط اول و ضروری در مواجهه با جامعه معزز ایثارگری است زیرا همه ما مدیون این قشر و فداکاری‌های آنان هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، سعید اوحدی در بیست و هفتمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت اخلاق اسلامی در مواجهه با جامعه معزز ایثارگری گفت: حفظ اخلاق و گشاده‌رویی در قرآن کریم و احادیث و روایات پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) بارها مورد تأکید قرار گرفته است و همه خادمان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید خود را موظف به برخورد محترمانه و محبت‌آمیز با این ولی‌نعمتان جامعه اسلامی بدانند.

وی با اشاره به آیه ۳۴ سوره فصلت ادامه داد: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با عزیزترین قشر جامعه در ارتباط هستیم و رعایت اخلاق اسلامی شرط اول در مواجهه با جامعه معزز ایثارگری است زیرا همه ما مدیون این قشر و فداکاری‌های آنان هستیم. ممکن است برخی مقررات و ضوابط در برخی موارد مانع از اجابت درخواستی شود ولیکن برخورد مناسب و حفظ شأن و کرامت ایثارگران از اصولی است که هرگز نباید فراموش شود.

معاون رییس جمهور در ادامه در خصوص آن دسته از فرزندان و همسران گرامی شهدا که سهام خود در صندوق اندوخته شاهد را فروخته‌اند، گفت: ۱۶۰۰ نفر از این عزیزان که در ماه‌های گذشته سهام خود را فروخته بودند، وجوه حاصل از فروش را دریافت کردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تلاش بنیاد برای حفظ و حراست از دارایی‌های ایثارگران افزود: کارگروه اقتصادی و بانکی برای ساماندهی و نظارت بر فعالیت‌های اقتصادی تشکیل شده است و در همین راستا بازار گردانی مناسب برای مقاوم‌سازی سهام شرکت‌های بورسی مورد تأکید قرار گرفته است.

در این جلسه گزارش‌هایی از عملکرد معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با مسکن ایثارگران، فعالیت‌های سازمان اقتصادی کوثر در رابطه با پروژه‌های مسکن و پیشرفت‌های مربوط به مسکن ایثارگران در استان‌های یزد، خوزستان و تهران بزرگ توسط مدیران این حوزه‌ها ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز