خبرگزاری کار ایران

پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۰۰۴

معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: برای سال تحصیلی جدید با وجود همه گیری کرونا، پذیرش دانشجوی بین المللی در این دانشگاه افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران برای سال تحصیلی جدید ۱۷۴ دانشجوی جدیدالورود پذیرش کرد.

بنابر اعلام معاونت بین الملل این دانشگاه، علیرغم شرایط حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا انتخاب دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ادامه تحصیل از سوی دانشجویان بین الملل افزایش یافته است. 

بیشترین اقبال دانشجویان برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی بوده است که بر این اساس ۶۸ نفر در این رشته پذیرش شده اند و در سایر رشته های مقاطع دکتری حرفه ای و کارشناسی نیز به ترتیب در دندانپزشکی ۲۹ نفر، داروسازی ۱۶ نفر و پیراپزشکی ۵ نفر که با مجموع ۱۱۸ دانشجو در سال تحصیلی جدید شروع به تحصیل خواهند کرد.

همچنین در مقاطع تحصیلات تکمیلی (Postgraduate) در مقطع ارشد ۳۹ نفر، در مقطع دکتری تخصصی (PhD) ۱۳ نفر، در مقاطع دستیاری پزشکی و فلوشیپ ۴ نفر با مجموع ۵۶ نفر در دانشگاه پذیرش شده اند، که مجموع پذیرش معاونت بین الملل به ۱۷۴ دانشجوی جدیدالورود رسید.

نکته مورد توجه این است که با وجود بحران همه گیری کرونا، افزایش پذیرش کم سابقه دانشجوی خارجی در این دانشگاه رخ داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز