خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل تیراندازی در پارک "قوری" شیراز

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۶۸۷

فردی که با حالت روانی نامناسب در پارک "قوری" شیراز اقدام به تیراندازی به سمت مأموران پلیس کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " فرج شجاعی" با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر رویت یک فرد مشکوک در پارک "قوری" این شهرستان، بلافاصله مأموران کلانتری "قدمگاه" برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی با حضور در صحنه، یک فرد مسلح به سلاح کلت کمری را مشاهده و ضمن دعوت وی به آرامش، خواستار تحویل سلاح خود به پلیس شدند.

این مقام انتظامی افزود: متهم بدون توجه به صحبت های مأموران، با شلیک چندین تیر به سمت نیروهای پلیس و همچنین شلیک تیر هوایی؛ با سوار شدن بر یک خودرو پراید عبوری و وادار کردن راننده آن به حرکت، قصد متواری شدن را داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در این راستا مأموران انتظامی با سرعت عمل خود، ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک گلوله به سمت لاستیک های این خودرو، مانع از متواری شدن متهم شده و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در بازرسی از این متهم، یک قبضه اسلحه کلت کمری و یک عدد دوربین کشف شد، افزود: متهم هنگام تیر اندازی حالت روانی مناسبی نداشته و تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص انگیزه وی از این اقدام ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مردم با مأموران نیروی انتظامی، گفت: پلیس با افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و آرامش مردم را داشته باشند، قاطعانه و بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز