خبرگزاری کار ایران

جزئیات آخرین پرونده‌های تعزیرات لرستان

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۷۶۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان جزئیات آخرین اقدامات صورت گرفته برای برخورد با محتکرین و قاچاقچیان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، حمید القاصی مهر مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان گفت: دو انبار جو در شهرستان خرم آباد با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف شد که در یکی از این انبار‌ها ۲۰۰ تن جو به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان احتکار شده بود.

وی با بیان اینکه انبار دیگر مربوط به جو وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی بوده که مقرر شده بود به دست کشاورز و دامدار برسد، اضافه کرد: مقدار جو قاچاق ۴۳ تن و به ارزش ۹۹ میلیون تومان بوده که جریمه در نظر گرفته شده برای متخلفان برابر قانون ۲۰۰ میلیون تومان است.

القاصی مهر گفت: با همکاری نیرو‌های اطلاعات سپاه لرستان نیز یک انبار سموم کشاورزی احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد تومان کشف شد که پرونده در حال رسیدگی است.

وی همچنین از کشف ۲۴۰ تن برنج پاکستانی با قیمت ارز حمایتی ۴۲۰۰ تومان در خرم آباد خبر داد و ابراز داشت: در این راستا سه پرونده برای مباشرین توزیع برنج تشکیل شده که برای نفر اول ۵ میلیارد تومان، نفر دوم بیش از یک میلیارد تومان و نفر سوم ۹۰۰ میلیون تومان جریمه قانونی اعلام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان تصریح کرد: برای تعیین تکلیف انبار‌های کشف شده با سازمان صنت، معدن و تجارت لرستان مکاتبه شده تا محتویات انبار‌های کشف شده با قیمت مصوب بین مردم شریف استان توزیع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز