خبرگزاری کار ایران

واکنش رییس شورا به خصوصی‌سازی برخی کوچه‌های بن‌بست

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۲۷۲

رئیس شورای شهر تهران به اخذ پول از شهروندان برای ورود به برخی کوچه‌های بن‌بست واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در جریان دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: از آنجایی که اقتصاد وضعیت خوبی ندارد و پول نیست که بتوانند کمبود اقتصادی را جبران کنند، لذا مجبور هستند، بیشتر به اقتصاد معیوب بیشتر بها دهند.

او درباره لایحه یک فوریتی امروز شهرداری مربوط به ارائه تخفیف به مستاجران شهرداری گفت: اکنون بیش از هشت ماه است که مشکل کرونا را داریم و در برخی جاها غرفه داران مستاجر شهرداری دچار ضرر و زیان شدند و درخواست جبران این ضرر را داشتند. برای مثال در هر ایستگاه مترو تعدادی غرفه است و براساس دو میلیون مسافر در روز ارزیابی و اجاره داده شده است. اما الان تعداد سفرها کم شده و غرفه داران مدعی ضرر و زیان شدند. در جاهای دیگر نیز چنین اتفاقی رخ داده است. کم کم بین این گروه و شهرداری که تعداد آنها هم زیاد است اختلافات شدیدی ایجاد می‌شود و تصمیم‌گیری سخت شده است و برای همین این موضوع را در شورای شهر به بحث گذاشتند تا اگر می‌شود و لازم است تخفیفاتی ارائه شود تا هم ضرر و زیان آنها کمتر شود و هم بتوانند کار خود را ادامه دهند. 

هاشمی در پاسخ به سوالی درباره خصوصی سازی کوچه‌های بن بست و اخذ پول از شهروندان برای ورود به این کوچه‌ها گفت: این مساله را که می‌گویید حتما مواردش خیلی کم است. بیشتر جنبه امنیتی دارد و شرکت‌هایی هستند که وظیفه امنیت را به صورت خصوصی برقرار می‌کنند و البته باید دستورالعمل این کار را جدی‌تر کنند. 

رئیس شورای شهر تهران افزود: این موارد باید احصا و با آن برخورد شود و عمدتا نیز باید از طریق نیروی انتظامی ورود کنند. خود شهرداری تهران هم می‌تواند ورود کند و اگر کسی شکایتی کرد، مسئولان منطقه،‌ محله و ناحیه رسیدگی کنند و اجازه ندهند چنین اتفاقی رخ دهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز