خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

بیش از ۹۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد فاقد سهام عدالت هستند

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۵۸۸

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام(ره) گفت: بیش از ۹۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد(ره) که در سال‌های اخیر تحت پوشش این نهاد قرار گرفته‌اند، فاقد سهام عدالت هستند.

«حسین خدرویسی» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اقدامات انجام شده در ایام کرونا برای مددجویان کمیته امداد گفت: در این ایام ما برای مددجویان اقدامات ویژه‌ای انجام دادیم و ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله تشکیل و بسته‌های پیشگیرانه بهداشتی توزیع شد.

وی با بیان اینکه در نحوه خدمات‌رسانی به مددجویان تغییرات اساسی ایجاد کرده‌ایم، ادامه داد: با اقداماتی که انجام دادیم سعی کردیم مراجعات مددجویان به مراکز را به صورت غیرحضوری کرده و از این طریق خدمات به آنها ارائه دهیم. در پویش ایران همدل نیز اطعام حسینی یکی از برنامه‌های ما بود که انجام شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) تصریح کرد: وام‌های کارگشایی، کمک هزینه ودیعه مسکن و اجاره به مددجویان پرداخت کردیم. همچنین به بیماران صعب‌العلاج خدمات ویژه ارائه کرده‌ایم. همچنین به خانواده متوفیان براثر کرونا کمک‌هایی صورت گرفته است. همچنین با هم‌افزایی صورت گرفته با سایر نهادها از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، سپاه، بسیج، خیرین و ... کمک‌های ویژه‌ای به مددجویان در این مدت شده است.

خدرویسی همچنین درباره سهام عدالت مددجویان کمیته‌امداد گفت: بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر دارای سهام عدالت هستند، اما عده دیگری از مددجویان هستند که به تازگی و در سال‌های اخیر تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند و سهام عدالت ندارند که تعداد آنها کمی بیش از ۹۰۰ هزار نفر است.

وی ادامه داد: ما در کمیته امداد برای سهام عدالت این دسته از افراد به مبادی ذی‌صلاح درخواست داده‌‌ایم و از آنجا که واگذاری سهام عدالت به این افراد در اختیارات دولت و مجلس است، امیدواریم آنها بتوانند با ساز و کار قانونی این موضوع را پیگیری کند تا این دسته از مددجویان نیز صاحب سهام عدالت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز