خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد:

انجام بیش از ۶۲ هزار بازرسی در قالب گشت‌های مشترک از ابتدای امسال تاکنون

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۷۶۶

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۲ هزار بازرسی در قالب گشت‌های مشترک انجام داده ایم.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محمدحسن سرابیان معاون حقوقی و امور مجلس و سخنگوی سازمان تعزیرات در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب، افزود: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به پرونده های متشکله ای است که از سوی دستگاه‌های نظارتی به این سازمان ارسال می شود.

وی اضافه کرد: موضوع کنترل، نظارت و تشکیل پرونده با بازرسان و ضابطان می باشد و سازمان تعزیرات حکومتی به امر رسیدگی به این پرونده ها مبادرت می ورزد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این سازمان در راستای ماده ۱۹ آیین نامه خود در برخی موارد می‌تواند نسبت به راه اندازی گشت‌های مشترک به همراه بازرسان دستگاه های نظارتی اقدام کند.

سرابیان در ادامه بیان کرد: در سراسر کشور ۵۰۰ رییس شعبه داریم که بصورت ثابت و سیار در صبح و بعد از ظهر به رسیدگی پرونده‌ها می‌پردازند.

رسیدگی به بیش از ۲۶۰ هزار فقره پرونده

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۶۰ هزار فقره پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته که ۳۰۰ میلیارد تومان محکومیت صادر شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون در قالب گشت‌های مشترک به همراه بازرسان دستگاه های نظارتی بیش از ۶۲ هزار بازرسی انجام شده است.

سرابیان در بخش دیگری از سخنان خود، گرانی و گرانفروشی را دو مقوله جداگانه دانست و افزود: پرونده های ارسالی در زمینه گرانفروشی را در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می دهیم. میانگین رسیدگی به اکثر پرونده‌‌های ارسالی در این سازمان ۵۰ روز می باشد و وظیفه خود در حوزه رسیدگی را به نحو احسنت انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز