خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

پیش بینی وضعیت آب‌وهوای کشور در چند روز آینده

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۹۰۶

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی سه روز آینده برای ارتفاعات تهران افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی کرد.

«صادق ضیائیان» مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن اشاره به بارش پراکنده در برخی نقاط کشور گفت: ما انتظار داریم طی ۲۴ ساعت آینده استان‌های گیلان، غرب مازندران، اردبیل، نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و همچنین در ارتفاعات رشته کوه البرز مرکزی که در استان‌های قزوین، البرز و تهران واقع می‌شود، افزایش ابر و رگبار پراکنده‌ی باران را به ویژه در ساعت بعد از ظهر داشته باشیم.

وی با اشاره به روز پنچ‌شنبه (سوم مهر ماه) ادامه داد: طی روز پنج‌شنبه هم انتظار بارش پراکنده را در گیلان و مازندران پیش‌بینی می‌کنیم، اما جمعه در اغلب مناطق کشور جوی آرام وجود دارد.

ضیائیان بیان کرد: بعد از ظهر جمعه (چهارم مهر ماه) بارش‌هایی را در شمال غرب و برخی از مناطق غربی کشور انتظار داریم که این وضعیت تا روز شنبه (پنچم مهر ماه) هم ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: همچنین طی سه روز آینده استان‌های سیستان و بلوچستان، زابل، خراسان جنوبی، شرق کرمان، شرق هرمزگان و جنوب غرب خوزستان وزش باد شدید را انتظار داریم تا اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه آسمان تهران طی سه روز آینده صاف است، گفت: در ارتفاعات و در ساعت بعد از ظهر انتظار افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز