خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران خبر داد:

ارائه لایحه املاک در اختیار غیر شهرداری در مهر ماه/ قوه قضائیه راسا پیگیر تعدادی از املاک است

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۹۶۲

شهردار تهران از ارائه لایحه مربوط به املاک در اختیار غیر شهردار تهران به شورای شهر در مهر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی در صفحه توئیتر خود نوشت: در راستای حفاظت از بیت المال، اقدامات لازم برای بازپس گیری املاک شهرداری تهران از طریق سازمان املاک و مستغلات و کمیسیون بند ۶ ماده ۵۵ مستمرا در حال انجام است.

او در ادامه نوشت: تاکنون حدود ۲۰۰۰ ملک تعیین تکلیف شده و ۴۰۰ مورد با پیگیری‌های قانونی باز پس‌گیری شده است. 

شهردار تهران با اشاره به ورود قوه قضائیه به تعدادی از املاک ادامه داد: در مورد تعدادی از املاک قوه قضائیه راسا پیگیر موضوع است. 

حناچی از ارائه لایحه مربوط به املاک در مهرماه به شورای شهر خبر داد و نوشت: گزارش اقدامات و لایحه مربوطه، نیمه اول مهر به شورای شهر ارائه خواهد شد. جلسات هم اندیشی شورا و شهردار محل مناسبی برای بررسی و رفع کاستی های احتمالی در اینباره و هماهنگی بیشتر جهت سرعت بخشی به روند اقدامات خواهد بود. 

به گزارش ایلنا، روز گذشته محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی با انتقاد از روند بازپس گیری املاک در توئیتر خود نوشت: بعداز گذشت سه سال از مصوبه ‎شورای پنجم مبنی بر ‎ بازپس گیری و ‎انتشار عمومی لیست املاکی که غیرمجاز بهره برداری می شوند، این مصوبه عملیاتی نشده، جناب ‎دکتر حناچی، آستانه تحمل اعضای شورا هم حدی دارد و تعلل غیرموجه برخی مدیران را نمی‌پذیرد بزودی اقدام نشود از ظرفیت قانونی شورا استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز