خبرگزاری کار ایران

هلاکت ۴ سوداگر مرگ و کشف ۹۱۱ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۵۳۶

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در علمیات مسلحانه و مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان ۹۱۱ کیلوگرم تریاک کشف و ۴ قاچاقچی موادمخدر به هلاکت رسیدند.

به گزارش ایلنا، سردار "عبدالله حسنی" با اعلام این خبر، اظهارداشت: با اقدامات و پیگیری های تخصصی و اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، سرنخ هایی از انتقال یک محموله سنگین مواد در شرق کشور به دست آمد.

وی افزود: پس از بررسی های دقیق و فنی ماموران مبارزه با موادمخدر استان سمنان و تجمیع اطلاعات به دست آمده، هماهنگی های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات صورت گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به هدایت اطلاعاتی و لحظه به لحظه تیم های عملیاتی از سوی ماموران کارکشته پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، تصریح کرد: سوداگران مرگ که با دو دستگاه سواری این محموله را حمل می کردند در میدان امام حسین(ع) شهرستان ایرانشهر، شناسایی شدند.

سردار حسنی ادامه داد: قاچاقچیان به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که با واکنشی به هنگام و مناسب از سوی ماموران انتظامی مواجه شدند؛ در این درگیری مسلحانه و سنگین، با شلیک دقیق ماموران انتظامی هر چهار قاچاقچی مواد به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۹۱۱ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروهای سوداگران مرگ خبرداد و گفت: علاوه بر این، دو دستگاه خودروی سواری توقیف و دو قبضه سلاح کلاش و تعداد قابل توجهی مهمات مربوط به آن نیز کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز