خبرگزاری کار ایران

کلاهبرداری ۱۱۱ میلیاردی در پوشش کارت بازرگانی

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۵۱۰

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کلاهبرداری ۱۱۱ میلیارد ریالی در پوشش کارت بازرگانی و اجاره آن به شهروندان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "علی اکبر جاویدان" با اعلام این خبر، اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی پس از دریافت پرونده ای مبنی بر بدهکاری مالیاتی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه شده و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه فرد دستگیر شده در تحقیقات پلیسی اقرار کرد پس از دریافت کارت بازرگانی، آن را به شخص دیگری اجاره داده است، تصریح کرد: طبق قانون صاحب کارت بازرگانی مشمول پرداخت مالیات بوده و این فرد حتی پس از اجاره دادن کارت خود نیز باید نسبت به پرداخت مالیات اقدام می کرد که از انجام آن سر باز زده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: طبق اعلام مراجع ذیصلاح، میزان بدهی مالیاتی این فرد به بیش از ۱۱۱ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال می رسد.

وی همچنین از معرفی این ابر بدهکار مالیاتی به دستگاه قضائی و تلاش برای دستگیری فردی که کارت بازرگانی را اجاره کرده خبر داد و گفت: پلیس قاطعانه با چنین افرادی که امنیت اقتصادی جامعه را تهدید می کنند، برخورد و اجازه فعالیت و عرض اندام به آنها نمی دهد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،‌ سردار جاویدان در پایان گفت: پلیس هدفی جز ایجاد امنیت برای مردم ندارد و وظیفه خود می داند که با مجرمان قاطعانه برخورد و شرایط را برای هرگونه سوء استفاده آنها ببندد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز