خبرگزاری کار ایران

سردار مهری خبر داد:

مهلت اعزام مشمولان تا اول آذرماه تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۱۹۰

رئیس سازمان وظیفه عمومی از تمدید تاریخ اعزام مشمولان تا اول آذرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی درباره مشمولان سال ۹۹ گفت: مشمولان سال ۹۹ که در کنکور سال ۹۹ شرکت بوده‌اند یعنی همان فارغ التحصیلان نیمه اول سال ۹۸ و برگ اعزام به خدمت در ماه مهر و آبان را دارند و قصد دارند به تحصیل در دانشگاه ادامه دهند این افراد می توانند با دردست داشتن برگه یا رسید کارت شرکت در کنکور به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کرده و در صورت تمایل تا آذرماه مهلت اعزام را تمدید کنند. 

وی ادامه داد: کسانی که مدرک دیپلم دارند برگ اعزام سوم برای آذرماه به آنها داده می‌شود و افرادی که تحصیلات دانشگاهی دارند برگه اعزام برای اول آذرماه به آن ها ارائه می شود. 

رییس سازمان نظام وظیفه ناجا خاطرنشان کرد: ماه مهر و آبان برای افرادی که بخواهند ادامه تحصیل دهند و فارغ التحصیل نیمه اول سال ۱۳۹۸ هستند چه دانشگاهی و چه غیردانشگاهی می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ برگه اعزام خود را تا آذرماه تمدید کنند. درصورتی که در دانشگاه قبول شوند برگه اعزام ابطال می‌شود و پس از انتخاب رشته و پذیرش در دانشگاه برگه اعزام ابطال خواهد شد. 

سردار مهری تصریح کرد: دانشگاه یا مشمول برگ معافیت تحصیلی را برای ما ارسال می کنند و ثبت می شود و این مشمول از نظر سازمان وظیفه عمومی مجاز می شود که به دانشگاه رفته و تحصیل کند. نیروی انتظامی پیگیر دغدغه های جوانان است و اجازه نمی دهد مشکلی برای آنان ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز