خبرگزاری کار ایران

آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ جمعه برگزار می‌شود/ دریافت بیش از ۶۰۱ هزار کارت ورود به جلسه

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۲۹۳

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ۲۴۵ هزار و ۸۰ نفر نسبت به دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ اقدام کردند.

«فاطمه زرین آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین آمار دریافت کارت کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ گفت: تا این لحظه تعداد ۲۴۵ هزار و ۸۰ نفر نسبت به دریافت کارت کاردانی به کارشناسی ۹۹ اقدام کردند، همچنین تعداد ۶۰۱ هزار و ۷ نفر نیز کارت ورود به جلسه در آزمون فنی و حرفه ای سال ۹۹ را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ در روز جمعه تاریخ ۱۴ شهریور در ۱۶۳ شهرستان برگزار خواهد شد. در مجموع ۴۶ هزار و ۶۹۷ نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۲۱۵ نفر زن و ۲۴ هزار و ۴۸۲ نفر مرد هستند.

زرین آمیزی تاکید کرد: همانطور که در آزمون‌های قبلی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شد،‌ در این آزمون نیز تمام نکات رعایت خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آن دسته از متقاضیان آزمون فوق اعم از داوطلبان متقاضی رشته‌های باآزمون یا با سوابق تحصیلی که در بازه زمانی تعیین شده (از تاریخ ۹۹/۰۲/۱۷ لغایت ۹۹/۰۲/۲۷ و مرحله دوم ثبت‌نام از تاریخ ۹۹/۰۳/۲۵ لغایت ۹۹/۰۴/۰۴) قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند می‌رساند در صورت تمایل از روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۱ تا پایان روز جمعه مورخ ۹۹/۰۶/۱۴  می‌توانند با توجه به اصلاحات اعلام شده نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز