خبرگزاری کار ایران

اهدای خون و ماسک؛ نذری برای سلامتی

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۰۶۰

معاون بهداد ناجا ضمن تسلیت و تعزیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به همه شیعیان و محبان حضرتش از همه پیروان مکتب امام حسین (ع) برای شرکت در پویش نذر خون و ماسک دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا حسینی، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سراسر حزن و اندوه تاسوعا و عاشورای حسینی و  شهادت سرور و سالار شهیدان امام حـسین (ع) و یارانش گفت: از خداوند متعال خواستارم به همگی ما توفیق خدمتگزاری در سایه بیرق حسینی را عنایت کنند.

وی ادامه داد: در این مجال، ضمن آرزوی قبولی عزاداری های محبین امام حسین(ع) از مردم عزیزمان تقاضا داریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در  مراسم عزاداری به ویژه رعایت فاصله ایمن و استفاده از ماسک، نسبت به سلامت خود و سایرین احساس مسئولیت کنند.

معاون بهداد ناجا تصریح کرد: به یاد داشته باشیم فلسفه عزاداری های هر ساله ماه محرم و صفر، زنده نگه داشتن مکتب امام حسین(ع) و احیای امر به معروف است و امروز با توجه به مواجهه با بیماری همه گیر کرونا، عمل به دستورالعمل های بهداشتی و توصیه به یکدیگر برای رعایت این اصول، بزرگ ترین عمل معروف محسوب می شود.

سردار حسینی عنوان کرد: امسال که به اقتضای شرایط با محدودیت توزیع نذورات خوراکی مواجه هستیم، با اهدای ماسک یا سایر اقلام بهداشتی به نیازمندان و مشارکت در عمل نوع دوستانه اهدای خون می توانیم نذری برای سلامتی داشته باشیم و در حفظ سلامت هم نوعان خود سهیم باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان خاطرنشان کرد: به یاری خداوند، دوران مقابله با کرونا به پایان می رسد و ما بر این بیماری غلبه خواهیم کرد، آنچه مهم است تجربه ارزشمندی است که از  همدلی ها و نوع دوستی ها در مواجهه با یک بیماری همه گیر برجای می ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز