خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

حریق در یک پاساژ در محدوده بازار تهران

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۰۱۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یک پاساژ در محدوده بازار تهران خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۸:۱۹ صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مغازه در بازار تهران، محدوده بازار سلطانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می شود. 

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: با توجه به اینکه دو ایستگاه در داخل بازار تهران وجود دارد نیروها در مدت زمان کمتر از ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: محل حادثه در یک سرای قدیمی در طبقه همکف یک پاساژ دو طبقه در یک مغازه ۴۰ متری با کاربری فروش لوازم خرازی و اسباب بازی بود. این مغازه به طور کامل شعله ور بود. 

ملکی تصریح کرد: در ابتدا کرکره برقی مغازه بسته بود و دود زیادی از زیر کرکره ها به بیرون می زد. آتش نشانان با احتیاط کامل کرکره ها را برش داده و به محدوده داخل مغازه دسترسی پیدا کنند و به سرعت توانستند حریق را تحت کنترل خود درآوردند و با حضور به موقع آن ها از گسترش بیشتر از سرایت به سایر مغازه ها جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: ساعت ٠٩:۵٣ دقیقه پس از ایمن سازی محل آتش نشانان محل را به مالکان تحویل دادند.

 

   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز