خبرگزاری کار ایران

فراهانی مطرح کرد:

نرخ بالای بیکاری در منطقه ۱۸

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۸۹۲

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: از مهمترین مشکلات منطقه ۱۸ مسئله دستفروشان است و دلیل آن میزان بالای بیکاری در این منطقه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی، در جریان دویست و سی و سومین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش دبیر شورایاری منطقه ۱۸ گفت: از مهم ترین مشکلات منطقه ۱۸ بر اساس ابر چالش ها، مسئله دستفروشان بوده و دلیل آن میزان بالای بیکاری در این منطقه است.

او ادامه داد: بیکاری در منطقه از بالاترین نرخ ها برخوردار است و ۸.۸ درصد جمعیت فعال منطقه ۱۸ بیکار هستند. 

فراهانی ضمن تشکر از شهردار ۱۸ افزود: امیدواریم با گسترش روز بازارها در منطقه مشکل دستفروشان حل شود.

او تصریح کرد: چالش مهم منطقه که تهدید امنیتی می تواند داشته باشد مسئله شن چاله‌ها است. در ایام بارش اگر آب در شن‌چاله‌ها باشد، بیش از ۲۰۰۰ نفر از جمعیت اطراف در خطر جدی قرار می گیرند و افزایش ایمنی باید در دستور کار باشد بدین ترتیب قبل از آغاز فصل بارش باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: تنها راه ورودی به مناطق تهران و خروج از منطقه ۱۸ تنها اتوبان سعیدی است و مناطق دیگر چنین وضعیتی ندارند و هیچ منطقه‌ای چنین وضعیتی را ندارد.یکی از مهم ترین فعالیت ها باید احداث ایستگاه مترو در مرکز منطقه باشد.

او ادامه داد: ۵ درصد شهر تهران در این منطقه زندگی می کنند و با امتداد خط مترو می توان این امر را دنبال و مشکل منطقه ۱۸ را رفع کرد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت کیفیت هوا در منطقه ۱۸ گفت: منطقه ۱۸ همیشه جزو مناطق قرمز و یا بنفش است و میزان آلودگی بسیار زیادی دارد و گاهی حتی در مرز بنفش قرار می گیرد که ناشی از کارخانه آسفالت و تولید بتن بوده که طبق بند ۲۰ باید منتقل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز