خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۸۷ پروژه عمرانی و ۷۲ پروژه اقتصادی به مناسبت هفته دولت در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۱۸۸

فرماندار تهران گفت: افتتاح و کلنگ زنی از ۸۷ طرح پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۶۰میلیارد تومان و ۷۲ پروژه اقتصادی با اعتبار بالغ بر ۷۱۹۳۵۳میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در سطح شهرستان تهران افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران ، معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن گرامی داشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر،خاطر نشان کرد دوم تا هشتم شهریور ماه که به نام هفته دولت نامگذاری شده، تا یاد و خاطره شهدای والامقام به این مرز و بوم را گرامی بداریم و قدردان زحمات دولتمردانی باشیم که تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم اند. هفته دولت فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولتمردان و مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود. تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

فرهادی تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت تعداد۸۷ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۲۶۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان تهران افتتاح و کلنگ زنی می شود.از این تعداد ۸۳ پروژه با اعتبار ۱۲۴۷ میلیارد تومان افتتاح و ۴ پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد و ۷۲ پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۷۱۹۳۵۳ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: مطابق برآورد اولیه در این پروژه ها برای حداقل ۲۲۴۵ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد شده است. عمده پروژه ها در حوزه های مختلف آب منطقه ای ، راه آهن ، بهداشت و درمان  و دانشگاه علوم پزشکی ، شهرداری ، جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی ، نوسازی مدارس و عمران وآبادی روستاها می باشد. فرماندار تهران گفت از جمله پروژه های مهم و شاخص در این میان می توان به پروژه آبرسانی به شهر تهران از سد تنظیمی (تصفیه خانه ششم تهران  - مدول اول فاز اول ) به ظرفیت ۷/۵ متر مکعب در ثانیه و با اعتبار ۷۲۰ میلیارد تومان بوده است و پروژه بیمارستان رازی ۱۷۶ تخته به مساحت ۲۱۵۰۰متر مربع با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود امید است با خدمتی صادقانه و تلاش مضاعف در جهت پاسخگویی به مردم شرف و غیور ایران اسلامی و همچنین تحقق هرچه بیشتر اهداف نظام و دولت گام ها ی استواری در کنار یکدیگر برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز