خبرگزاری کار ایران

پیش‌نویس سند سیاستی محرم تدوین شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۶۴۶

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بنا داریم از روز عرفه با هماهنگی حرم‌ها و رسانه ملی به عنوان الگوی محرم و مراسم هیأت در فضای باز استفاده کنیم تا به صورت بسته اجرایی به هیأت‌ها ارائه شود.

به گزارش ایلنا، «حجت‌الاسلام جلالی» معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در نشست ستاد ملی پیگیری‌های ویژه محرم گفت: بخشی از زندگی برپایی شعائر اسلامی و مراسم محرم با حفظ و رعایت پروتکلهای بهداشتی است.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: پیش‌نویس سند سیاستی محرم تدوین و برای اعضا ارسال شده است و آن را امروز بررسی می‌کنیم و تا هفته دیگر نیز اعضا فرصت دارند نظرات را اعلام کنند تا این سند نهایتاً برای مقام معظم رهبری ارسال شود. در این پیش‌نویس، پروتکل‌ها با نظر وزارت بهداشت تنظیم می‌شود و در این جلسه باید تقسیم کار کنیم که هر نهادی مسئول چه کاری است.

وی ادامه داد: یکی از پیشنهادات این پیش‌نویس انتقال جلسات از حسینیه‌ها به فضای باز است که برای این امر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران محل‌هایی را پیشنهاد داده است.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بنا داریم مراسم دسته روی مسلمیه را به عنوان الگو برگزار کنیم که البته فعلاً درحال بررسی است، خاطرنشان کرد: بنا داریم از روز عرفه با هماهنگی حرم‌ها و رسانه ملی به عنوان الگوی محرم و مراسم هیأت در فضای باز استفاده کنیم تا به صورت بسته اجرایی به هیأت‌ها ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز