خبرگزاری کار ایران

حناچی:

تفاهمنامه پادگان ۰۶ در جریان است

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۵۹۶

شهردار تهران در خصوص سرانجام تفاهمنامه پادگان ۰۶ گفت: مصوبات قانونی آن گرفته شده و در جریان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم رونمایی از ۴۰ دستگاه ناوگان حمل پسماند بیمارستانی با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران؛ علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا شهر تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

پیروز حناچی در این مراسم گفت: روند تبدیل پادگان ۰۶ به بوستان در جریان است.

او ادامه داد: روزانه بیش از ۱۰۰ تن پسماند عفونی از بیمارستان ها جمع و به شیوه های بهداشتی امحا می شود. بخشی از تجهیزات که برای انجام این ماموریت نو شده است و یک روش موثر برای امحا صحیح و علمی پسماندهای ببمارستانی است.

شهردار تهران درخصوص نظارت بر تفکیک از مبدا زباله ها اظهار داشت: ضدعفونی و بی خطر کردن زباله های عفونی در بیمارستان ها انجام می شود اما حمل درست و دفن صحیح بخشی از پروسه است که همکاران ما در شهرداری انجام می دهند؛ اما بخش عمده ای از کار در بیمارستان ها انجام می شود.

شهردار تهران درخصوص مناسب نبودن اتوکلاو و بی خطرسازی زباله ها در بیمارستان ها و تمهیدات شهرداری برای بهبود این فرایند گفت: زمانی که زباله را از بیمارستان تحویل می گیریم فرض بر این است که ضدعفونی شدند و در اتوکلاوهای داخل بیمارستان بی خطرسازی انجام شده است . داخل بیمارستان با وزارت بهداشت است و از آنجا به بعد بر عهده شهرداری است.

شهردار تهران همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص سرانجام تفاهمنامه ۰۶ گفت: مصوبات قانونی آن گرفته شده و در جریان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز