خبرگزاری کار ایران

گروگانگیری ۲ نوجوان بانه‌ای تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۸۷۷

فرمانده انتظامی استان کردستان، گروگانگیری ۲ نوجوان بانه‌ای را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، در پی انتشار خبری مبنی بر گروگانگیری ۲ نوجوان بانه‌ای در شبکه های اجتماعی؛ سردار "علی آزادی" ضمن تکذیب این خبر، اظهارداشت: صبح روز دوشنبه نوزدهم خرداد ماه، والدین ۲ نوجوان ۱۳ و ۱۵ ساله بانه ای با مراجعه به ماموران انتظامی شهرستان اعلام کردند، فرزندانشان پس از فروختن لپ تاپ، موتورسیکلت، دوچرخه و تهیه مبلغی پول و برداشتن شناسنامه به مقصد نامعلومی از منزل خارج شدند.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع و هماهنگی با مراجع قضائی، پیداکردن آنان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت؛ در بررسی های صورت گرفته مشخص شد اقوام این دو نوجوان در کشور ترکیه ساکن بوده و به صورت مداوم با آنها در ارتباط هستند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با استفاده از روش های خاص پلیسی و راهنمایی خانواده آنها مشخص شد آنان با عزیمت به یکی از شهرستان های استان آذربایجان غربی قصد خروج بدون مجوز از مرز را دارند.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: پس از مشخص شدن شهرستان مورد نظر از طریق خانواده این دو نوجوان و نیز شناسایی محل اقامت آنها، پلیس موفق شد آنها را پیدا کرده و به شهرستان "بانه" بازگرداند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کردستان با تاکید بر اینکه شهروندان به اخبار نادرست و کذب در فضای مجازی توجه نکنند، گفت: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری تسهیل کنندگان خروج این گونه افراد از مرز ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز