خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری مطرح کرد:

ارائه ۷۰ میلیون خدمت به مردم توسط پلیس

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۴۷۲

فرمانده ناجا گفت: در حال حاضر ۷۰ میلیون خدمت توسط پلیس به مردم ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سردار حسین اشتری» فرمانده ناجا در رزمایش ترافیکی تابستانه با عنوان «ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور» که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش اصلی را پلیس انجام می‌دهد، کاهش تصادفات به ویژه کاهش تصادفات فوتی و جرحی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری است و رهبر انقلاب در سنوات گذشته تاکید داشتند که باید تصادفات و تلفات کاهش پیدا کند و به پایین‌ترین حد برسد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص کاهش تصادفات جاده‌ای ادامه داد: در همین مکان مقدس حضرت آقا تاکید کردند که هم نیروی انتظامی تمام توان خود را بکار گیرد و هم سهم دیگر دستگاهها در کاهش تلفات جاده‌ای مشخص شود. ما با برنامه‌ریزی که کردیم این روند کاهش را ادامه خواهیم داد و امیدواریم کاهش تصادفات و جان باختگان بیشتر از امروز باشد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: تقویت سیستم هوشمند و به کارگیری فناوری روز در سیستم حمل ونقل جاده‌ای و هوشمندسازی پلیس از اولویت نیروی انتظای است که از سال گذشته شروع شده است و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال ۱۴۰۰ به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

سردار اشتری تصریح کرد: یکی از مجموعه‌ها و پلیس‌هایی که باید در بحث هوشمندسازی گام بردارد پلیس راهور است و بحمدالله این روند در پلیس راهور تجلی پیدا کرده است و بخشی از ماموریت‌هایی که امروز انجام می‌دهند در راستای هوشمندسازی پلیس است و تسهیل و دقت و سرعت بیشتر در خدمات رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در این زمینه هم بتوانیم گام‌های بیشتری را برداریم، یادآور شد: در این مجموعه خدمت‌گذار بزرگ توجه به رویکردهای آموزشی و فرهنگی، استفاده از همه ظرفیت‌های آگاه‌سازی مردم، ارتقای فرهنگ ترافیک باید از موضوعات اصلی ما باشد و باید این روند رو به رشد را ادامه دهیم و شاهد افزایش آگاهی بیشتر مردم و رانندگان باشیم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: امروز عامل انسانی، زیرساخت جاده‌ای و خودرو عوامل موثری در تصادفات هستند.

وی با اشاره به دولت الکترونیک گفت: نیروی انتظامی در دولت الکترونیک پیشتاز بوده و تسهیل در خدمات پلیس راهور به شهروندان در تحقق دولت الکترونیک یکی از گام‌های خوبی است که دنبال می‌شود. زمینه هوشمندسازی پلیس نیز الکترونیکی شدن است و باید در این زمینه بهترین خدمات را بدهیم. اگر امروز اعلام می‌شود، جریمه‌ها به صورت هوشمند خواهد بود، ثبت کروکی هوشمند می‌شود و ... بیشتر به دلیل دقت و سرعت و ارائه خدمت بیشتر به مرم است.

رییس پلیس کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی در همه رده‌‌ها و همچنین پلیس راهور در این زمینه گام بر می‌دارد، تصریح کرد: در نیروی انتظامی ۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می‌‌شود که بخشی اعظمی از آن در پلیس راهور و پلیس راه انجام می‌شود. ما امیدواریم ارائه این خدمات را سرعت بیشتری ببخشیم و در همه ابعاد بتوانیم خدمات‌رسانی را بیشتر کنیم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: امروز اقتدار، هوشمندی، تدبیر، رافت و مهربانی پلیس توامان در دست همکاران بنده است. پلیسی که در جای خود باید مقتدرانه با کسانی که قانون‌گریز هستند و کسانی که حقوق دیگران را در نظر نمی‌گیرند برخورد کند و همان پلیس مهربانانه و هوشمندانه و عاقلانه و با تدبیر در حال خدمت رسانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز