خبرگزاری کار ایران

جریمه ۵.۵ میلیارد ریالی یک واحد تولیدکننده محلول ضدعفونی

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۹۲۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: مالک یک واحد تولیدی در تبریز که اقدام به تولید شیشه‌شوی خانگی بجای محلول ضدعفونی‌کننده می‌کرد، به پرداخت ۵.۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیداحد یوزباشی گفت: طبق گزارش مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مبنی بر فروش محلول ضدعفونی کننده بدون مجوز بهداشتی توسط یک واحد صنفی در تبریز مأموران به محل مورد نظر مراجعه کرده و پس از بررسی و انجام آزمایشات لازم مشخص شد که محلول ارائه شده به لحاظ کیفی قابل استفاده به عنوان محلول ضدعفونی نبوده و ایمنی لازم را ندارد.

وی اظهار داشت:  بر اساس نظر کارشناسان، مشخصات مندرج بر روی کالای این واحد تولیدی نیز جعلی و فاقد مؤلفه‌های لازم تولیدی بود و صرفاً می‌تواند به عنوان شیشه شوی خانگی مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی مقدار کالای کشف شده از این واحد را یک هزار و ۲۲۰ لیتر اعلام کرد و گفت: ارزش اولیه این کالاها بیش از ۲.۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

یوزباشی ادامه داد: پس از احضار متهم، اخذ اظهارات وی و احراز تخلف، طبق قانون تعزیرات حکومتی، متخلف به دلیل تقلب در فروش محصولات ضدعفونی این واحد در مجموع به پرداخت مبلغ ۵.۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز