خبرگزاری کار ایران

انتظار از دولت تدبیر و امید حساسیت بیشتر به حمل و نقل عمومی بود

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۴۳۸

رئیس شورای شهر تهران گفت: در دولت تدبیر و امید انتظار می رفت نسبت به حمل و نقل عمومی حساس‌تر باشند و تدبیر بیشتری نسبت به تامین اتوبوس و واگن برای حمل و نقل عمومی به ویژه در شهر تهران شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در جریان دویست و نوردهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم‌اندیشی صبح امروز گفت: بحث امروز هم اندیشی درباره باغات بود. سوتفاهماتی مطرح بود. قوانین و آیین نامه‌هایی که در سال‌های اخیر تغییر کرده و جایگزین شده و شفاف نیست و این باعث شده است مردم نسبت به روند رسیدگی به پرونده‌های باغات نگرانی‌هایی داشته باشند.

او ادامه داد: امروز جلسه‌ای برگزار شد و نظر همه کسانی که در این مساله دخیل هستند از جمله شهردار؛ معاون معماری و شهرسازی و کمیسیون‌های مربوطه و اعضای شورای شهر مفصلا صحبت کردند و بحث‌های خوبی شد و در این جلسه نتایج خوبی گرفتیم.

هاشمی افزود: تعداد پرونده‌هایی که در طول سال رسیدگی می‌شود، تعدادی که رای می‌گیرد؛ چند درصد باغ و چند درصد غیرباغ و مدت زمان رسیدن به نتیجه و معطلی مردم و اصلاحات قوانین از جمله مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و انشالله درطی ماه‌های آینده به نتایج آنها را خواهیم دید.

هاشمی در پاسخ به پرسشی درخصوص بازخورد صحبت‌های روزهای اخیرش درخصوص توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و اثرات آن گفت: باید منتظر باشیم و ببینیم چه فکری می‌شود برای حمل و نقل عمومی در شهرها به ویژه کلانشهرها شود. در دولت تدبیر و امید انتظار می‌رفت نسبت به حمل و نقل عمومی حساس‌تر باشند و تدبیر بیشتری نسبت به تامین اتوبوس و واگن برای حمل و نقل عمومی به ویژه در شهر تهران شود.

او ادامه داد: شاید تامین همه به این دوره مدیریتی نرسد، اما اثرات آن در دولت‌های بعد خواهد بود.

 

او در پاسخ به سوالی درباره دیدار با رئیس مجلس یازدهم گفت: بحث هایی با هم داشتیم و انشالله به زودی انجام می شود. صحبت های اولیه ای نه با اقای قالیباف بلکه با برخی از اعضای نمایندگان تهران داشتیم و منتظریم مستقر شوند و در زمان مناسب دیدار خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز