خبرگزاری کار ایران

تمهیدات ترافیکی و انتظامی برای اقامه نمازهای عید فطر

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۷۷۵

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اقامه نماز عید فطر در مساجد مختلف گفت: تمهیدات لازم ترافیکی و انتظامی برای برگزاری نماز فطر در پایتخت پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا، سردار "حمید هداوند" با تبریک عید سعید فطر و با اشاره به اینکه خداوند متعال را سپاسگزاریم که فرصت درک ماه مبارک رمضان و عبادت و بندگی را به ما ارزانی داشت، بیان داشت: ماه رمضان ماه عبادت و بندگی و ماه تقرب و نزدیکی به خداوند متعال  دوری جستن از سیئات و پلیدی ها می باشد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با توجه به لزوم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و عدم برگزاری نماز عید سعید فطر همچون سالهای گذشته در مصلای بزرگ امام خمینی امسال نماز عید بصورت غیر متمرکزی در مساجد مطرح محلات مختلف برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم ترافیکی و انتظامی برای برگزاری نماز فطر پیش بینی شده است، عنوان داشت: از ساعت 5 بامداد امروز تیم های مختلف یگان امداد، پیشگیری و راهنمایی و رانندگی در بخش های مختلف شهر مستقر و انجام وظیفه می نمایند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ  بیان داشت: پلیس در برنامه ها و مناسبت های مختلف در کنار مردم و همراه و همگام آنها بوده است و همه تلاش خود را بکار بسته است تا بتواند امنیتی مطلوب را برای مردم تامین نماید.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ما خود را خادم و خدمتگزار مردم می دانیم و خدمتگزاری به مردم را برای خود افتخار بزرگی می دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز