خبرگزاری کار ایران

آمار فوتی کرونا در ۱۲ استان صفر گزارش شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۸۷۷

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «کیانوش جهانپور» رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز اول خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹  در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۳۵۱مورد بستری و دو هزار و ۴۱مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۲۹ هزار و ۳۴۱ نفر رسید، گفت:‌ متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۷ هزار و ۲۴۹نفر رسید.

وی گفت: خوشبختانه تاکنون ۱۰۰ هزار و ۵۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. ۲۶۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تاکنون ۷۴۶ هزار و ۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور نیز انجام شده است.

جهانپور گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۲ استان موارد فوتی صفر و در ۶ استان، یک مورد فوتی گزارش شده است.

وی اشاره کرد: فردا مراسم معمول روز قدس برگزار نخواهد شد و نماز جمعه در مناطق سفید برگزار می‌شود و کاروان خودرویی نیز منتفی اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز