خبرگزاری کار ایران

خدمات ارزنده ارتش جمهوری اسلامی ایران در روزهای کرونایی+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۳۳۴

ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی زمینی از همان روزهای اول شیوع بیماری کرونا در کشور به صورت فعالانه با در اختیار قرار دادن بیمارستان‌های ثابت خود به وزارت بهداشت برای درمان بیماران کرونایی وارد عمل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی زمینی از همان روزهای اول شیوع بیماری کرونا در کشور به صورت فعالانه با در اختیار قرار دادن بیمارستان‌های ثابت خود به وزارت بهداشت برای درمان بیماران کرونایی وارد عمل شد. ضدعفونی کردن معابر، غربالگری و رفع آلودگی معابر عمومی نیز از دیگر اقدامات ارتش در بحث کرونا بوده است. همچنین ارتش براساس نیازمندی استان‌ها اقدام به ایجاد نقاهتگاه‌هایی برای نگهداری بیماران پس از درمان کرد.

بیش از ۶ هزار تخت نقاهتگاهی توسط ارتش نیروی زمینی در نقاط مختلف کشور برپا شد و نیروهای ارتش در بیش از ۳۰۰ نقطه در اقصی نقاط ایران در خصوص بحث غربالگری برای بیماریابی و جداسازی بیماران فعالیت داشته‌اند ودر ورودی اکثر شهرها نیز جداسازی و ضدعفونی کردن خودروها و ماشین‌ها توسط نیروی زمینی ارتش انجام شد.

از جمله دیگر اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخت دستگاهی است که در ورودی اماکن عمومی قرار می‌گیرد و علاوه بر ضدعفونی افراد، میزان دمای آن‌ها را نیز اندازه‌گیری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز