خبرگزاری کار ایران

قدردانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از فعالان عرصه روابط عمومی

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۲۸۳

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، از کیانوش جهانپور مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت در نامه‌ای به جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزرت بهداشت، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از فعالان این عرصه قدردانی کرد.

سید کامل تقوی نژاد در این نامه تصریح کرده است:  ارائه و اطلاع رسانی مرتب، ارتباط مستمر و مداوم با خبرنگاران حوزه سلامت، پاسخگویی به مردم و مهم تر از همه ثبت خدمات ماندگار و از خودگذشتگی بی نظیر همکاران عزیز حوزه سلامت، نقش مهم و تاثیرگذار "روابط‌ عمومی" را در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خوبی نمایان کرده است.

با سلام و احترام

در شرایط حساس کنونی که مدافعان سلامت مردم عزیز ایران قهرمانانه، دلسوزانه و با عشق و ایثار خدمت به مردم را "معنا" کرده اند؛ تلاش های شبانه روزی جنابعالی و مجموعه همکاران روابط عمومی توانسته ‌است به خوبی این خدمت و همت ماندگار ایرانی - اسلامی را برای همیشه جاودانه نماید.

ارائه و اطلاع رسانی مرتب، ارتباط مستمر و مداوم با خبرنگاران حوزه سلامت، پاسخگویی به مردم و مهم تر از همه ثبت خدمات ماندگار و از خودگذشتگی بی نظیر همکاران عزیز حوزه سلامت، نقش مهم و تاثیرگذار "روابط‌عمومی" را در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خوبی نمایان کرده است.

همین تلاش های شبانه روزی باعث شد که امروزه به جایگاه و نقش مهم روابط عمومی به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و همچنین عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت سازمان نگریسته و این باور ایجاد شود که موفقیت برون و درون سازمانی جز با اهمیت دادن به نقش روابط عمومی، محقق نمی‌شود.

نامگذاری 27 اردیبهشت‌ به نام روابط عمومی، بهانه‌ای است تا دست‌آوردهای تلاش گران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهاده و از تلاش های شما همکاران عزیز قدردانی نماییم.

اینجانب روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به حضرتعالی، مدیران، کارشناسان و فعالان زحمت کش و سخت کوش این عرصه در وزارت بهداشت و حوزه های وابسته تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی موفقیت مجدد تاکید می‌نمایم که معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، همچون گذشته، یار، یاور و حامی شما عزیزان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز