خبرگزاری کار ایران

​اجازه ورود تجهیزات غیر استاندارد را نمی دهیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۹۷۱

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،گفت: اجازه ورود تجهیزات پزشکی و موارد مصرفی بهداشتی غیر استاندارد را به بازار نمی دهیم.

به گزارش ایلنا، سعید نمکی (وزیر بهداشت) افزود: با وجود انبوه برنامه هایی که برای مقابله با کرونا داشتیم هرگز در طول این مدت از هیچ استانداردی کوتاه نیامدیم.
وی ادامه داد: حتی در اوج نیازمندی ها رعایت استانداردها جزو اصول ما بود.
آقای نمکی گفت: همکاران ما در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کاملاً نظارت دارند و غیر از موارد تأیید شده از نظر جی.ام.پی و استاندارد، اجازه ورود هیچ موردی را به بازار نمی دهیم مگر مواردی که افراد در خانه خودشان ماسک های خانگی درست می کنند.
وی افزود: در زمینه تهیه ماسک های خانگی قابل شستشو و قابل استفاده مکرر هم آموزش های لازم با رعایت اصول بهداشتی در صدا و سیما داده شد.
آقای نمکی گفت: تجهیزات و موارد مصرفی پزشکی و بهداشتی هیچ وقت در طول زمان مقابله با کرونا بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت استانداردها اجازه ورود به بازار نداشتند.
وزیر بهداشت افزود: همه کارگاه ها قبل از اینکه بخواهند محصولات را وارد بازار کنند حتماً باید از این وزارتخانه پروانه و مجوز فعالیت بگیرند و اگر ما مورد غیر استانداردی را ببینیم قطعاً برخورد می کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز