خبرگزاری کار ایران

ویژه برنامه‌های احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۳۵۴

​ویژه برنامه‌های احیای لیالی پرفیض قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام از ساعت ۲۱:۴۵ به روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام، مراسم معنوی شب‌های قدر، با تلاوت قرآن کریم توسّط قاریان ممتاز و بین‌المللی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی توسط امیر نعیمی، حسن شالبافان، محمدرضا غلامرضازاده، احمد زین‌العابدین‌فرد، حسین هوشیار و سیدمحمود علوی برپا می‌شود.

برگزاری مراسم سخنرانی و احیاء توسط حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا قاسمیان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری و حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی به ترتیب از نخستین شب تا سومین شب نورانی قدر از دیگر برنامه‌های لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام خواهد بود.

زائران و مومنین خداجوی، همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و به ویژه لیالی پربرکت قدر با حضور گسترده در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی و امامزادگان والامقام علیهم السلام، به مناجات و راز و نیاز با پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم السّلام می‌پردازند که امسال با توجه به شرایط پیش آمده در خصوص بیماری کرونا این ویژه برنامه‌ها بدون حضور جمعیت و از شبکه پنج سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان نیز می‌توانند این ویژه برنامه‌ها را به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام آستان مقدس به آدرس instagram.com/Abdulazim_ir  و سایت اینترنتی این بارگاه ملکوتی به نشانی www.abdolazim.com دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز